"Ha most Chiót ropogtatsz, bármikor rádzúdulhat a napi százezer forint egyike!" - hallom nem először az akciót reklámozó spot szövegét a tévéből. És csodálkozom: valóban ennyire nem égő, nem ciki, nem gáz manapság az, ha egy márka a nevét adja a suk-süköléshez, az idióta, értelmetlen, gagyi reklámszövegekhez?! Nincs sem az ügynökségnél, sem a cégnél egy ember se, aki tudna magyarul és nem engedné képernyőre az ilyen összegányolt dumát?!
Vagy ott a "Pajzs" gépkocsi lopásgátló reklámja (tudod, autókba szerelve a jármű "önerőből lophatatlanná válik", leginkább a V3-on fut), amelyben ilyeneket hallani, hogy "ha a rendszer be van aktiválva", meg olyant is, hogy "a riasztóan magas gápjármű lopások száma"...
Reklám? Nyelv? No comment.