
Vagyis, a bringa igazából (jótállással együtt, ami azért jó ha van) 21 990 Ft, és ez már másképp hangzik. Igazából azt hittem először, hogy ez valami tiltott árukapcsolás, de kapirgáltam egy kicsit, és rá kellett jönnöm, a GVH már futott ezügyben egyet a Corával, és ha a jótállással kapcsolatos kitétel "a fogyasztók számára érzékelhető módon" megjelenik a reklámokban, nincs mit tenni.
Ezzel együtt is röhejes a dolog, mert hát ugye, az érzékelhetőség meglehetősen relatív, az átlagfogyasztó nem bogarássza a hangyapöcsnyi sorokat, a reklám pedig - fenti formájában - alkalmas rá, hogy becsábítsa a potenciális vásárlót az üzletbe. Akkor meg már fogva van... (Ugyanez a helyzet egyébként a tévében hirdetett SMS-es szolgáltatásokkal, ahol az utolsó másfél másodpercben, 7 pontos betűvel, tizenöt sorban írják ki alulra, hogy ha felhívod őket, akkor azzal vállalod az egymilliós megrendelést, felajánlod a fél szemed, és lefekszel a cég vezető szélszesesével.)
Meg persze, vicces ez az 5000-res szerelési díj is, ha csak nem kell még helyben kovácsolni valami alkatrészt, vagy nincs benne a gumifák megcsapolása is. Mi a rákot kell egy csaknem összerakott bicón még ennyit molyolni?!
Szóval, a cég - jó szokása szerint - most is hülyére veszi vásárlóit, gátlástalanul igyekszik kijátszani a rendelkezéseket, igazi vadkapitalista tempóban próbál lehúzni téged, engem, mindenkit. A medve igyon rájuk vizet!