HTML

Sárga Ház

Senki sem százas egészen. Unalmas is lenne.

Címkék

4 es metró (1) állva pisilés (1) amerika (1) árvíz (1) asztrológia (3) átverés (5) autó (1) baleset (1) bank (1) bankautomata (2) bazmeg (1) best of (4) beszólás (1) bicaj (1) bizarr (1) biztonság (1) bkv (7) botrány (7) bsa (1) bulvár (6) bűn (49) bunkóság (3) bürokrácia (5) celeb (6) cigi (1) civilek (1) demagógia (1) dózsa (1) drog (5) duracell (1) egészség (8) egyház (2) éhínség (1) einstein (1) ékes ilona (1) elektronikus számla (1) élet (1) életmód (4) elsősegély (1) emberállat (8) emberi jogok (24) emberrablás (1) én (26) epilepszia (1) értelem (1) ezotéria (2) ezo tv (1) fair play (1) fakivágás (1) falfirka (1) fika (2) film (3) film (1) fogyás (1) fogyasztás (14) fogyatékosok (2) földönkívüli (1) fradi (1) furcsa (1) gazdaság (2) genetika (1) genyaság (1) giccs (2) graffiti (1) gvh (1) gyerek (3) gyógyítás (7) győr (1) haiku (1) hervis (1) hízás (1) hollywoodoo (1) hülyearab (1) hülyemagyar (52) hülyeszerb (1) humor (30) idő (1) internet (1) írás (25) isten (3) istván a király (1) jog (21) jótékonyság (2) kaja (1) kampány (1) kémrepülő (1) kereskedelem (2) kína (2) kisbéka (7) kiszel (1) kiszel tünde (1) környezetrombolás (6) közlekedés (2) kreativitás (1) kritika (1) kultúra (5) maggi (1) magyar gárda (4) május1 (1) március 15 (1) máv (2) mázli (1) média (29) megmondás (9) megmondas (35) melegek (6) mese (4) móri bankrablás (1) multi (1) mutyi (1) művészet (1) napi betevő (50) nemi identitás (3) net (1) nyelv (10) okosmagyar (3) ombudsman (1) óriásplakát (1) őrültség (1) otp (1) pákó (1) pákozd (1) parapszichológia (3) pet/ct (1) pia (1) piac (1) pilótajáték (1) pofátlanság (6) politika (52) prosztata (1) provident (2) rablás (2) rasszizmus (1) reklám (20) relativitás (1) rendőrség (17) robbanás (1) roma (3) rtl (5) sárkány (1) scifi (4) sólyom (1) sör (2) sport (1) stohl (1) szalakóta (1) szarrágás (2) székesfehérvár (3) szélsőség (1) szenzáció (1) szex (1) szolgáltatás (15) szórakozás (2) sztár (1) szudán (1) takarékszövetkezet (1) társadalmi célú reklám (3) társadalom (60) teremtes (1) tesco (1) thm (1) tibet (2) törvény (1) transzplantáció (1) tudomány (7) tv2 (2) ünnep (2) upc (1) vallás (3) varjú (1) vasút (1) verebes (1) xenofóbia (1) zászlóégetés (1) zene (3) zsidó (1) zuschlag (1) Címkefelhő

Friss topikok

Linkblog

Tele a tokom a MÁV-val!

2008.05.15. 21:02 :: oeruelt

Illetve csak lenne, ha lenne tokom. Műanyag, a bérlethez. De álljon a történet két részből inkább!

Ma a Budapest-Székesfehérvár őrjítő távolságot a Déliből 17.20-kor induló gyorsított személy segítségével 1h 50' alatt sikerült megtennem. Többször is megálltunk az út során, a legkiadósabb várakozást Érden éltük át (uszkve 20-25' lehetett, a kaller tájékoztatása szerint a mobilon felhívott menetirányítás sem tudta megmondani, miért), de másutt is időztünk többet-kevesebbet. Véres holttestet mentővel, kidőlt fát, leszakadt vezetéket, befagyott váltót nem láttunk, és nem zúgott el mellettünk expressz sem, se té, se tova. Csak úgy vártunk. Így visszatekintve a tegnapi út, ami alig lehetett több ugyanezen a járaton (szintúgy minden látható ok nélkül) 1h 35'-nél, egészen kiválóan sikerült!

Mindezt egy harmincezer forintos (a nagybudapestivel együtt harminckilenezer forintos) havibérlettel a zsebemben éltem meg. Kedden vásároltam a Déliben. Kértem volna hozzá egy műanyag tokot, mert hát egy hónapig fogom a becses papírt a szívem fölött melengetni, de nem kaptam. "Nálunk ilyen nincsen, tessék venni a papírboltban!" - szólt a verdikt.
Tényleg, hogy miért nem mindjárt ez jutott az eszembe?! Lehet, túlságosan elkényeztetnek a büdös, vérszopó, kizsákmányoló multik, akik ha már nem is adják ingyen a zacskót a három kiflihez, de legalább tartanak, hogy megvehessem! De a fagyis is ad ám tölcsért, meg a könyvet is beleteszik valamibe, ez olyan általános szokás a kereskedelemben, lehet, hogy a MÁV nem tudja? Mentségükre(?) legyen mondva, nem bunkóbbak a BKV-nál, a bérletigazolvány és a szelvény mellé (melyek természetes módon igyekeznek szanaszét esni a zsebben) ők sem adnak műanyag tokot! Tessék vennem a papírboltban!

Tudom ám én pedig, hogyan lehetne megoldani ezeket a gondokat! El kéne venni a fele prémiumát annak a vezetőnek, aki kitalálta azt, hogy ne legyen tok a pénztárakban! Vagy aki nem gondoskodik róla, hogy legyen. Ha a másik felét is elvennénk tőle, lehet, hogy a friss bérletvásárlók ingyen is hozzájuthatnának ehhez a ritka portékához!

Vagy ne szaladjunk még ennyire előre? Igaz, Európa közepén élünk, 2008-ban, de hol van még az euró?

1 komment

Címkék: máv szolgáltatás megmondas

A bejegyzés trackback címe:

https://sargahaz.blog.hu/api/trackback/id/tr29471647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Timcsi 2008.08.27. 13:52:17

A MÁV által biztosított kalandtúrákból nekem is volt részem.

Rendszeresen - napi szinten jártam - a Győr-Tatabánya vonalon, amikor egy szombat délután sietősre vettem volna az utam, merthogy időre mentem. Este hétre kellett volna elkészülnöm, azzal, hogy Győrből eljutok Tbányára, ahol arcot festek magamnak - kb 1 órát vesz igénybe,h a semmiből emberré váljak, plusz vásárlás 1,5 óra - és 7-re menetkész legyek.
Mivel számos tapasztalatom volt már a vasúti közlekedéssel kapcsolatban, ezért már a 2:40es vonattal irányba tettem magam. Úgy sikerült megérkeznem kb. 6-ra Tatabányára, hogy Almásfüzitőn meguntam a várakozást, és egy barátom elvitt...
Ez emberek között is azt jelenti, hogy az egyébként kb 45 perces utat 3 óra alatt - sem - sikerült megtenni. A várakozás idejét nem töltöttem tétlenül, már az első kiadósabb, kb fél órás veszteglés után megkéredeztem udvariasan kedvesen a kalauzt, h legyen már oly szíves, és tájékoztasson, h mégis meddig fogunk állni, és mikorra várható az érkezés. Kérdésemre a lenéző és érdemi információt nem tartalmazó válasz még igazán barátságos volt a későbbi "üljön vissza és fogja be!" stílusú rendreigazításokhoz képest, amit más, valamilyen érthetetlen oknál fogva türelmetlen utasok kaptak válasz helyett.
No de nem voltam rest, az késés mértéke, a tájékoztatás teljes hiánya, és a kalauzok minősíthetetlen viselkedése arra ösztönzött, hogy - a válaszban nem bízva ugyan - de írjak a MÁV reklamációkat fogadó email-címére.
És láss csodát, válaszoltak. Közölték, hogy már folyamatban van (!!!) egy információs rendszer kiépítése, hogy az utasokat jobban tudják tájékoztatni. A mobiltelefon é s mobilinternet világában egy ilyen vállalkozás igazán dicséretes!
Megjegyezném viszont, hogy a kalauz nem az információhiány miatt volt bunkó...