Illetve csak lenne, ha lenne tokom. Műanyag, a bérlethez. De álljon a történet két részből inkább!
Ma a Budapest-Székesfehérvár őrjítő távolságot a Déliből 17.20-kor induló gyorsított személy segítségével 1h 50' alatt sikerült megtennem. Többször is megálltunk az út során, a legkiadósabb várakozást Érden éltük át (uszkve 20-25' lehetett, a kaller tájékoztatása szerint a mobilon felhívott menetirányítás sem tudta megmondani, miért), de másutt is időztünk többet-kevesebbet. Véres holttestet mentővel, kidőlt fát, leszakadt vezetéket, befagyott váltót nem láttunk, és nem zúgott el mellettünk expressz sem, se té, se tova. Csak úgy vártunk. Így visszatekintve a tegnapi út, ami alig lehetett több ugyanezen a járaton (szintúgy minden látható ok nélkül) 1h 35'-nél, egészen kiválóan sikerült!
Mindezt egy harmincezer forintos (a nagybudapestivel együtt harminckilenezer forintos) havibérlettel a zsebemben éltem meg. Kedden vásároltam a Déliben. Kértem volna hozzá egy műanyag tokot, mert hát egy hónapig fogom a becses papírt a szívem fölött melengetni, de nem kaptam. "Nálunk ilyen nincsen, tessék venni a papírboltban!" - szólt a verdikt.
Tényleg, hogy miért nem mindjárt ez jutott az eszembe?! Lehet, túlságosan elkényeztetnek a büdös, vérszopó, kizsákmányoló multik, akik ha már nem is adják ingyen a zacskót a három kiflihez, de legalább tartanak, hogy megvehessem! De a fagyis is ad ám tölcsért, meg a könyvet is beleteszik valamibe, ez olyan általános szokás a kereskedelemben, lehet, hogy a MÁV nem tudja? Mentségükre(?) legyen mondva, nem bunkóbbak a BKV-nál, a bérletigazolvány és a szelvény mellé (melyek természetes módon igyekeznek szanaszét esni a zsebben) ők sem adnak műanyag tokot! Tessék vennem a papírboltban!
Tudom ám én pedig, hogyan lehetne megoldani ezeket a gondokat! El kéne venni a fele prémiumát annak a vezetőnek, aki kitalálta azt, hogy ne legyen tok a pénztárakban! Vagy aki nem gondoskodik róla, hogy legyen. Ha a másik felét is elvennénk tőle, lehet, hogy a friss bérletvásárlók ingyen is hozzájuthatnának ehhez a ritka portékához!
Vagy ne szaladjunk még ennyire előre? Igaz, Európa közepén élünk, 2008-ban, de hol van még az euró?
Tele a tokom a MÁV-val!
2008.05.15. 21:02 :: oeruelt
1 komment
Címkék: máv szolgáltatás megmondas
A bejegyzés trackback címe:
https://sargahaz.blog.hu/api/trackback/id/tr39471647
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Timcsi 2008.08.27. 13:52:17
A MÁV által biztosított kalandtúrákból nekem is volt részem.
Rendszeresen - napi szinten jártam - a Győr-Tatabánya vonalon, amikor egy szombat délután sietősre vettem volna az utam, merthogy időre mentem. Este hétre kellett volna elkészülnöm, azzal, hogy Győrből eljutok Tbányára, ahol arcot festek magamnak - kb 1 órát vesz igénybe,h a semmiből emberré váljak, plusz vásárlás 1,5 óra - és 7-re menetkész legyek.
Mivel számos tapasztalatom volt már a vasúti közlekedéssel kapcsolatban, ezért már a 2:40es vonattal irányba tettem magam. Úgy sikerült megérkeznem kb. 6-ra Tatabányára, hogy Almásfüzitőn meguntam a várakozást, és egy barátom elvitt...
Ez emberek között is azt jelenti, hogy az egyébként kb 45 perces utat 3 óra alatt - sem - sikerült megtenni. A várakozás idejét nem töltöttem tétlenül, már az első kiadósabb, kb fél órás veszteglés után megkéredeztem udvariasan kedvesen a kalauzt, h legyen már oly szíves, és tájékoztasson, h mégis meddig fogunk állni, és mikorra várható az érkezés. Kérdésemre a lenéző és érdemi információt nem tartalmazó válasz még igazán barátságos volt a későbbi "üljön vissza és fogja be!" stílusú rendreigazításokhoz képest, amit más, valamilyen érthetetlen oknál fogva türelmetlen utasok kaptak válasz helyett.
No de nem voltam rest, az késés mértéke, a tájékoztatás teljes hiánya, és a kalauzok minősíthetetlen viselkedése arra ösztönzött, hogy - a válaszban nem bízva ugyan - de írjak a MÁV reklamációkat fogadó email-címére.
És láss csodát, válaszoltak. Közölték, hogy már folyamatban van (!!!) egy információs rendszer kiépítése, hogy az utasokat jobban tudják tájékoztatni. A mobiltelefon é s mobilinternet világában egy ilyen vállalkozás igazán dicséretes!
Megjegyezném viszont, hogy a kalauz nem az információhiány miatt volt bunkó...
Rendszeresen - napi szinten jártam - a Győr-Tatabánya vonalon, amikor egy szombat délután sietősre vettem volna az utam, merthogy időre mentem. Este hétre kellett volna elkészülnöm, azzal, hogy Győrből eljutok Tbányára, ahol arcot festek magamnak - kb 1 órát vesz igénybe,h a semmiből emberré váljak, plusz vásárlás 1,5 óra - és 7-re menetkész legyek.
Mivel számos tapasztalatom volt már a vasúti közlekedéssel kapcsolatban, ezért már a 2:40es vonattal irányba tettem magam. Úgy sikerült megérkeznem kb. 6-ra Tatabányára, hogy Almásfüzitőn meguntam a várakozást, és egy barátom elvitt...
Ez emberek között is azt jelenti, hogy az egyébként kb 45 perces utat 3 óra alatt - sem - sikerült megtenni. A várakozás idejét nem töltöttem tétlenül, már az első kiadósabb, kb fél órás veszteglés után megkéredeztem udvariasan kedvesen a kalauzt, h legyen már oly szíves, és tájékoztasson, h mégis meddig fogunk állni, és mikorra várható az érkezés. Kérdésemre a lenéző és érdemi információt nem tartalmazó válasz még igazán barátságos volt a későbbi "üljön vissza és fogja be!" stílusú rendreigazításokhoz képest, amit más, valamilyen érthetetlen oknál fogva türelmetlen utasok kaptak válasz helyett.
No de nem voltam rest, az késés mértéke, a tájékoztatás teljes hiánya, és a kalauzok minősíthetetlen viselkedése arra ösztönzött, hogy - a válaszban nem bízva ugyan - de írjak a MÁV reklamációkat fogadó email-címére.
És láss csodát, válaszoltak. Közölték, hogy már folyamatban van (!!!) egy információs rendszer kiépítése, hogy az utasokat jobban tudják tájékoztatni. A mobiltelefon é s mobilinternet világában egy ilyen vállalkozás igazán dicséretes!
Megjegyezném viszont, hogy a kalauz nem az információhiány miatt volt bunkó...