HTML

Sárga Ház

Senki sem százas egészen. Unalmas is lenne.

Címkék

4 es metró (1) állva pisilés (1) amerika (1) árvíz (1) asztrológia (3) átverés (5) autó (1) baleset (1) bank (1) bankautomata (2) bazmeg (1) best of (4) beszólás (1) bicaj (1) bizarr (1) biztonság (1) bkv (7) botrány (7) bsa (1) bulvár (6) bűn (49) bunkóság (3) bürokrácia (5) celeb (6) cigi (1) civilek (1) demagógia (1) dózsa (1) drog (5) duracell (1) egészség (8) egyház (2) éhínség (1) einstein (1) ékes ilona (1) elektronikus számla (1) élet (1) életmód (4) elsősegély (1) emberállat (8) emberi jogok (24) emberrablás (1) én (26) epilepszia (1) értelem (1) ezotéria (2) ezo tv (1) fair play (1) fakivágás (1) falfirka (1) fika (2) film (3) film (1) fogyás (1) fogyasztás (14) fogyatékosok (2) földönkívüli (1) fradi (1) furcsa (1) gazdaság (2) genetika (1) genyaság (1) giccs (2) graffiti (1) gvh (1) gyerek (3) gyógyítás (7) győr (1) haiku (1) hervis (1) hízás (1) hollywoodoo (1) hülyearab (1) hülyemagyar (52) hülyeszerb (1) humor (30) idő (1) internet (1) írás (25) isten (3) istván a király (1) jog (21) jótékonyság (2) kaja (1) kampány (1) kémrepülő (1) kereskedelem (2) kína (2) kisbéka (7) kiszel (1) kiszel tünde (1) környezetrombolás (6) közlekedés (2) kreativitás (1) kritika (1) kultúra (5) maggi (1) magyar gárda (4) május1 (1) március 15 (1) máv (2) mázli (1) média (29) megmondás (9) megmondas (35) melegek (6) mese (4) móri bankrablás (1) multi (1) mutyi (1) művészet (1) napi betevő (50) nemi identitás (3) net (1) nyelv (10) okosmagyar (3) ombudsman (1) óriásplakát (1) őrültség (1) otp (1) pákó (1) pákozd (1) parapszichológia (3) pet/ct (1) pia (1) piac (1) pilótajáték (1) pofátlanság (6) politika (52) prosztata (1) provident (2) rablás (2) rasszizmus (1) reklám (20) relativitás (1) rendőrség (17) robbanás (1) roma (3) rtl (5) sárkány (1) scifi (4) sólyom (1) sör (2) sport (1) stohl (1) szalakóta (1) szarrágás (2) székesfehérvár (3) szélsőség (1) szenzáció (1) szex (1) szolgáltatás (15) szórakozás (2) sztár (1) szudán (1) takarékszövetkezet (1) társadalmi célú reklám (3) társadalom (60) teremtes (1) tesco (1) thm (1) tibet (2) törvény (1) transzplantáció (1) tudomány (7) tv2 (2) ünnep (2) upc (1) vallás (3) varjú (1) vasút (1) verebes (1) xenofóbia (1) zászlóégetés (1) zene (3) zsidó (1) zuschlag (1) Címkefelhő

Friss topikok

Linkblog

Szarik az ügyfelekre a UPC!

2008.01.02. 19:54 :: oeruelt

Ez egy tanulság és megoldás nélküli eset. Egyvalamire jó, arra, hogy az ember permanens undor és öklendezés közepette maradjon kapcsolatban szolgáltatójával, és amint tud (nagyjából azonos árak mellett azonnal!) megszabaduljon tőle.

Tavaly három szolgáltatást kaptam a UPC-től: kábeltévé alap, telefon alap és internet, chello extreme (utóbbi hűségnyilatkozattal). Év végére rájöttem, hogy az extreme nagy marhaság volt, olyan helyen vagyok a hálózetban, hogy csak elvétve tölthetek le mediumnál gyorsabban, gondoltam hát (amúgy is voltak akciós ajánlataik), kötök hűségnyilatkozatot mindháromra, a tévében még többet is kapok, a netet leviszem médiumra, egészen jól járok...
A neten próbálkoztam először, még novemberben, de mindig kidobott a rendszer, "Nem megfelelő rendelés" vagy mit írt ki, lényeg, hogy szart rám. Felhívtam hát az ügyintézőjüket, aki azt mondta, ne is törődjek vele, szerinte december közepén amúgy is lesznek majd új akciós ajánlatok, feltehetőleg kedvezőbbek, próbálkozzam akkor.
December 10. körül megint nekimentem (új ajánlatok nem voltak), a netes megrendelő rendszer ismét kidobott, írtam hát egy reklamáló levelet az ügyfélszolgálatnak, amire a következő választ kaptam:

Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönettel vettük email-en küldött megkeresését, melyet a CC-338XXXX/1-2007-es iktatószámon regisztráltunk.
Sajnos jelenleg -a nagy mennyiségben érkezett megkeresések miatt- az ügyintézés a kézhezvételtől számított 14 munkanapot is igénybe vehet, ezért a válaszadásig kérjük szíves türelmét és megértését.
Tisztelettel:
A UPC Magyarország Kft. Ügyfélszolgálata

Elballagtam hát a helyi irodába (a telefonos ügyintézés akkor nem jutott eszembe), kivártam a sorom, és megkötöttem a hűségnyilatkozatot a tévére és a telefonra. A netre nem tudtam, az ügyintéző úgy tájékoztatott, hogy mivel december 31-éig élő szerződésem van a netre, a rendszerük nem hajlandó megrendelőként elfogadni, még akkor sem, ha csak januártól rendelnék. Próbálkozzam a neten - javasolta - december 31-én délután, vagy 1-jén...
31-én a netes rendszer ismét tojt rám, ezért megpróbáltam 1-jén is. Akkor is. Nem szerettem volna később olyan magyarázatot kapni, hogy biztosan elrontottam valamit, ezért a kitöltött megrendelő oldalakról készítettem egy-egy printscreent, majd levelet írtam a UPC-nek (megjegyzem, "hivatalosan" csak az oldalon keresztül lehet üzengetni nekik, e-mail cím nincs megadva):

T. Cím!
Egyszerűen nevetséges az Önök szolgáltatás megrendelési rendszere!
Novemberben és decemberben nem tudtam meglévő chello extreme szolgáltatásukat - január 1-jétől, hűségnyilatkozattal - chello mediumra változtatni, mert élő hűségnyilatkozatom volt. Már ez maga is vicces, miért zárja ki ez egy későbbi időszakra adandó megrendelésemet?!
Most, január 1-jén megpróbáltam a neten is elvégezni a módosítást, de annak ellenére, hogy minden mezőt kitöltöttem és az akciós (6000 Ft) feltételeknek mindenben megfelelek, a rendszer nem fogadta el próbálkozásomat.
Sajnos az ezt bizonyító printscreeneket nem tudom mellékelni, mert erre kapcsolati rendszerük alkalmatlan.
Ennél primirívebb, butább, rosszabbul felépített megrendelés fogadási és kapcsolati rendszert nehéz lenne kitalálni! (Az meg külön szépsége a dolognak, hogy az év végén 14 napos válaszadási határidővel dolgoztak, amit persze még így sem tudtak tartani.) Egyszóval, ha élhetek az építő kritika eszközével (tehát kérem, ne vegye személyes sértésnek) úgy szar ez az egész, ahogy van!
Holnap megpróbálom telefonon rendezni a dolgomat, ha nem sikerül, elküldöm az egészet a Fogyasztóvédelemnek, fűzzék hozzá a dossziéjukhoz. Mindettől függetlenül persze az Önök válaszát is várom, üdvözlettel:
XXXX

Meg is jött automatikus válaszuk:

Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönettel vettük email-en küldött megkeresését, melyet a CC-XXX/1-2008-es iktatószámon regisztráltunk.
Sajnos jelenleg -a nagy mennyiségben érkezett megkeresések miatt- az ügyintézés a kézhezvételtől számított 30 napot is igénybe vehet, ezért a válaszadásig kérjük szíves türelmét és megértését.
Tisztelettel:
A UPC Magyarország Kft. Ügyfélszolgálata

Erre már csak egy rövid választ küldtem:

Ha kevés az ember, fel kell venni, de nem muszáj szolgáltatni sem, ha az meghaladja az erejüket...

Most 2-a van, 11 óra, és reggel óta próbálom hívni a UPC-t telefonon. "Átmeneti túlterheltség miatt a hívását nem tudtuk kapcsolni. Kérjük, ismételje meg a hívását később!" - tanácsolja a géphang. Úgy tűnik tehát, ismét nincs más választásom, mint elballagni a helyi irodába, és személyesen intézni el a módosítást...

Már este van, sikerült a mediumra megkötni, miután több mint két órát dekkoltam a UPC-nál! Kiváncsi vagyok, hogy Düsseldorfban, Bécsben vagy Párizsban is ugyanennyit kell-e várnia a potenciális ügyfélnek (egy olyan helyiségben, ahol mindig kevés a szék, és még egy WC sincs a várakozóknak)? Hogy az USA-ban tutira nem mernék megcsinálni, mert ott szabad fegyverviselés van...
Meg kell mondanom, baromira idegesít, hogy egy ilyen szolgáltató(?) csupán a kedvező árainak (illetve többi, dróttalan szolgáltató korlátainak) köszönhetően a piacon tud maradni úgy is, hogy közben gyakorlatilag szarik az ügyfeleire. Tessék mondani, mikorra lesz itt olyan verseny, hogy ezek elpusztulnak a környékről is?

68 komment

Címkék: multi fogyasztás megmondas napi betevő

A bejegyzés trackback címe:

https://sargahaz.blog.hu/api/trackback/id/tr75282445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KKKKKK 2008.01.02. 20:57:24

Telefonálj öreg! Nem részletezem, de kurva soka tszoptam ugyanezzel a csomaggal en is, csak meg nevatiras is volt, de vegul sikerult telefonon mindent elintezni. Mondom nem reszletezem, de ennel sokkal durvabb volt.

Grinddragon 2008.01.02. 21:10:44

Ez télleg szívás. :S Nekem jobb tapasztalataim vannak a UPC-vel, legalábbis nekem az átiratás kb. 10 perc volt személyesen (kutya nem volt az irodában rajtam kívül, egyből megcsinálták), a hűségnyilatkozat meghosszabbítása telefonon szintén 5 perc volt. Úgyhogy akkor a helyi irodára kell ráemelned az ajtót.

Gery Greyhound · http://www.bestofgyurcsany.hu/news.php 2008.01.02. 21:15:26

Szerintem a szerződésben le van írva, hogyha hűségnyilatkozatot írsz alá, akkor nem térhetsz át menetközben olcsóbb csomagra.

Egyébként szoptam én is Júpíszível, 2005 szeptemberében fizettem elő Chello + kábeltévé csomagra, azt mondta az ügyintéző, hogy ajándék UPC telefon jár egy évig, ha gondolom. Mondom ok, ha ingyen van, nagy baj nem lehet belőle. Aztán egy évvel később rájöttem, hogy tökjól megvoltam én régen is vezetékes telefon nélkül, és amíg megvolt a UPC, nem is használtam. Aztán egyszercsak egy számlán rajta volt 2000-valahányszáz a telefon havidíjra, mondom rendben, én voltam a hülye, letelt az 1 éves ajándék időszak, mostantól fizetős, csak én nem figyeltem rá oda (el is feledkeztem róla, hogy nekem ilyenem egyáltalán van) - felhívom az ügyfélszolgálatot hogy akkor én ezt mostantól nem kérem, erre közli velem a csaj, hogy a telefonra 2007 február 31-ig hűségszerződés van. Hogy hogyan, azt nem tudta megmondani, a lényeg hogy hívjam vissza március elsején, és akkor megszünteti.

Fel is hívtam március 1-én, gond nélkül megszüntették a telefont, a kábeltévé alapcsomagot átváltattam családira, és a netre meg a tévére meghosszabbítottam a hűségszerződést, összességében jól jártam. Ráadásul a telefonhívás után még kijött a teljes összeggel egy számla márciusban, gondoltam biztos áprilistól él a hűség miatt kedvezőbb árú net + tv, erre áprilisban annyival kevesebbet kellett fizetnem, amennyivel márciusban többet. Rendesek voltak, simán zsebretehették volna azt az 5 rongyot, de nem tették.

Szóval a UPC alapvetően korrekt cég (amiket máshonnan hallottam az úgyintézés és a szolgáltatás minőségéről, ahhoz képest pozitív - az extreme nálam hozza a stabil 1,1-1,2 MB/s letöltési sebességet), csak a csavaros hűségszerződésekre és az apróbetűs részletekre kell odafigyelni.

somi 2008.01.02. 21:18:59

Nekem szintén ez a tapasztalatom a TVnettel
de ez nem vigasz.

Tai 2008.01.02. 21:25:52

Ameddig vannak olyan ügyfelek, akik mindezek ellnére el/bemennek az ilyen szolgálatóhoz és bármiáron megkötik a szolgáltatás igénybevételéről szóló szerződést az ne várjon mást.
Sajnos Mo. olyan ország ahol minden sz*rt megprobálnak lenyomni a torkunkon és ameddig mi ezt álljuk és elvisljük addig ez van ...
Tessék az ilyen szolgáltatókat faképnél hagyni és ha egyre többen tennének így ill. egyre többen reklamálnának és vernék az asztalt mind náluk, mint a Fogyasztóvédelemnél, akkor lehet hogy elgondolkodnának .... Vagy ki tudja?!

franki 2008.01.02. 21:31:41

Hol van a verseny? Ha lenne...de nem lesz, mert már mindent letarolt a UPC !

galicius 2008.01.02. 21:31:56

T.Ügyfél!
Az USA-val rossz példát hoztál fel,ugyanis barátom épp most szenved az egyik amerikai szolgáltatóval,hogy egyáltalán legyen TV-je.A telefonról és a netről még csak nem is álmodik.Úgy szarják le az új ügyfelet,mint Bodri kutya a kopasz csirkét.Majd egy-két hónap múlva bekötnek hozzá valamit.Na mindegy,azért az itteni UPC egy geciláda banda.Sajnos nekem is van velük csörtém és már azon gondolkodom,hogy nem fogok sem TV-t nézni,sem telefonálni,sem netelni.Veszek inkább könyveket és olvasok.Ezt tanácsolom Neked is.

manor 2008.01.02. 21:43:04

Soha nem fogom megérteni, hogy miért kell ilyen tapló stílusban előadni egy panaszt. Függetlenül attól, hogy jogos vagy nem. Gondolj bele, hogy ezt valaki el fogja olvasni, aki valószínűleg sokkal készségesebben fog segíteni, ha emberi "hangon" adja elő valaki a baját. Persze, lehet hőbörögni, hogy márpedig nekem van igazam, én vagyok az ügyfél, köcsög szolgáltató stb., de mégiscsak te vagy az, aki szerene valamit elérni. Érdemes ehhez megkeresni a legmegfelelőbb stílust.

Tom-y 2008.01.02. 21:47:55

Itt van pár emil cím:
hagymasy.andras@upc.hu
szucs.laszlo@upc.hu
ugyfelszolgalat@upc.hu
Vmelyikről biztos válaszolnak:)

Zordkaszás 2008.01.02. 21:52:43

Most őszintén, szerinted kit érdekel egy ilyen világfájdalom? El kéne olvasni a szerződéseket mielőtt aláírjátok...

lilian 2008.01.02. 21:58:11

A Nemzeti Hírközlési Hatóságnak kell cc-zni a maileket, az használhat, ők lefolytathatnak eljárást ellenük, meg is tették már párszor. Mailcímük úgy emlékszem nhh@nhh.hu. Cc-ztem már nekik magyar spamre írt válasz "leiratkozást", rendesen válaszoltak levélben, hogy vették az adást, és csak szóljak, ha nem tájékoztat a cég megfelelően és további gondok lennének...

san 2008.01.02. 21:59:46

Manor, ha a UPC ügyfele lennél, biztos másképp gondolnád. Én számtalanszor próbáltam különböző témákban (műszaki, számlázás, internet utalvány) velük normálisan beszélni, de semmi észérv nem hat náluk, csak az előre betanult szöveget ismétlik. Nem stílusom a fenyegetőzés, de ezek csak egy varázs-kifejezést ismernek: "Megírom a Nemzeti Hírközlési Hatóságnak." Erre érdekes módon pár perc alatt minden problémát megoldanak, amit hetekig nem sikerült.

wuwei 2008.01.02. 21:59:55

Korábban én is chello voltam, de mivel korlátozták az adatforgalmat, átmentem a T-Onlin-hoz. Utóbbi jó, két dolgot kivéve: kurva drága és naponta 1-2xszer megszakad a net, oké, hogy automatice visszakapcsolódik, de ha épp letöltés megy, akkor szívás.
UPC velem rendes volt, ki se vártam a hűségnyilatkozati határidőt, már egy hónap után váltottam T-Onlin-ra. Engedték, nem kekeckedtek és pénzt is fizettek vissza. Viszont elég trehányak az adminisztrációban, gyakran elírnak fontos adatokat. Legutóbb csak az HBO csomag-váltást és a havidíjat rontották el.
Nekem a T-Online profibbnak tűnik és mindig tudtak segíteni telefon, ha gond adódott. De mondom UPC is készdéges mindenben, csak az irodákban ülő szőke cicababák nem tanultak meg rendesen olvasni és írni.

TFec 2008.01.02. 22:06:54

Te mekkora egy pöcs vagy, baszki! Erre a faszságra képes voltál ennyi karaktert pazarolni?! Nem tetszik a szolgáltatás, de mégis ott kötsz szerződést? Az ilyen balfaszok megérdemlik!

bög 2008.01.02. 22:12:18

nekem is chello volt pár hónappal ezelőttig (akor lett végképp elegem beloluk), és az utóbbi idők legjobb döntése volt lemondani a francba. 40 adóért és chello lightért fizettem összesen 10-et, most egy másik szolgáltatónál 80 csati és 10mbites net összesen 5. Asszem megérte...

KopaszMercis 2008.01.02. 22:13:44

UPC veletlenul 1.5 evig ingyen adta a sport1-et egyszer felhivtak, hogy "he ingyen van maguknak a sport1 most mar fizetni kene erte" mondtam, hogy nem, erre a megfenyegetett, hogy akkor a kikapcsolja. Mondtam, hogy akkor kapcsolja. Kikapcsolta.

Hulye :)

wuwei 2008.01.02. 22:14:00

Nekem most jár le a T-Online csomagom és gondoltam visszamegyek a UPC-hez, mert olcsóbb, de olyan kevés információval szolgának a netes csomagokról a honlapjukon, hogy szinte semmi lényegest nem lehet megtudni. Én is attól félek, hogy a médium csomag nekem kevés lesz, az adatforgalomról meg egyáltalán nem nyilatkoznak. Ha még mindig korlátozzák, az nekem nem jó.

Egyébként az ügyedben nics igazad, mert egyértelműen benne van a hűségnyilatkozat szerződésben, hogy az alatt nem lehet csomagot váltani és szolgáltatót sem, de mondon, nekem sikerült elérni, csak megfelelő indokot kell kitalálni. Ha mégsem akkor sem hibáztathatók, ki kell várni míg lejár.

Kt 2008.01.02. 22:14:11

2007 dec.17-én küldtem egy sms-t a UPC-nek, hogy hívjanak vissza, költözés miatt szerettem volna beszélni velük. Ma azaz 2008.01.02-án 2 órával ezelőtt sikerült nekik megtenni.
Közben személyesen elintéztem az ügyfélszolgálati irodában.
Zárás előtt fél órával érdemes menni, akkor már nincs senki, de ha van, akkor is sokkal gyorsabban dolgoznak az ügyintézők. Ugyanis már délelőtt megbeszélik az otthoni meg az esti dolgokat. :)

agaragar 2008.01.02. 22:15:35

Tapasztalatom azonos a levélíróval, e-mailra nem válaszolnak, a telefon mindig gépszöveg,más szolgáltató már hónapok óta kedvezményesen, szerelési díj nélkül (10.000 ft)adja és szereli be előfizetőinek a digitális adáshoz szükséges modemet (III.kerület). A UPC mindezt nem tudja????!!!!

san 2008.01.02. 22:17:17

Nem lehet tőlük megszabadulni könnyen, mert sok helyen monopolhelyzetben vannak, legalábbis a TV előfizetésben...

LiberAll 2008.01.02. 22:20:34

Bakker, s te ezek után, még aláírtál 1 év hűséget ??? Én fele ennyiért anno elküldtem a fibernet helyi műszaki igazgatóját a néhai anyukájába, hogy vele szórakozzon. Mikor szakadozott a net és fél év után sem tudták megcsinálni. Pattani kell az upc/fibernet/TVnetwork/ s társaiktól.
Most adsl-em van a T-től, hát őszintén sokkal nyugodtabb vagyok, mert müködik, jah és ha van valami gond, akkor van legalább ÜFSZ, meg helpdesk...

Daved · http://buxevo.com/hu 2008.01.02. 22:20:55

Egy javaslat:
Ha van próbahónap, akkor használjátok ki!
Nálunk olyan ... a rendszer, hogy 20 vagy 5 percenként állandóan megszakadt a netem a téliszünetben. T-online
Erről már írni fogok...

wuwei 2008.01.02. 22:31:13

T-Online profi, nekem 2 éve van és talán egyszer volt csak netszakadás, a gyorsaság kiváló, pedig állítólag túlterhelt a rendszer.
Adatforgalom korlátozás nincs. Bármikor hívhatod őket, éjjel is, mindig felveszik a kagylót és segítenek. Egy a baj, hogy nagyon drága, 12ezer Ft havidíjat fizetek kb. 8-10 Mb-ért. Azért ez durva.

jaap 2008.01.02. 22:38:42

Én csak egy kérdést tettem fel a drága jó jupiszísnek, hogy ugyan mondja már meg miért csak az új ügyfeleknek van akció a hűségeseknek meg szarnak a fejére? A válasz? Mély hallgatás. Mert merészeltem megkérdezni milyen okból kapja éves szinten majd 25 rugóval olcsóbban a tv családi csomagot az aki most vált rá mint én akinek már az van...:) Viszont a netjük nekem megbízhatóbban megy mint a helyi szolgáltatóé.

wuwei 2008.01.02. 22:59:36

mert a hűségszerződés köt, akinek nincs, az szabad. ennyi.
nemcsak UPC-nél van így, hanem az összes szolgáltatónál. én is jóval többet fizetek a netért, mint az, aki most veszi meg ugyanezt a csomagot. egyet tehetek, kivárom a hűség lejártát, utána lehet gondolkodni, pl. lehet akár új szerződést kötni, olcsóbban.

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2008.01.02. 23:10:13

Haha, hat ezek ilyenek. Mindig arra a vacak programjukra (vagyis az ugykezelesi menetukre) hivatkoznak, de az eszukbe nem jut, hogy megvaltoztassak. Nekem tavaly a TV es a net atkoltoztetese kb. ket hetig tartott, mert a ketto mas elofizetoi neven volt, de egy lakasban. Es az ugye mar csak ugy megy, hogy ket 'munkalapot' nem lehet egy cimre felvenni. Igy aztan elobb elment a regi cimre a szerelo, aztan idejott bekotni az internetet, majd jo 6-8 nappal kesobb eljatszottak ugyanezt a kabelTV-vel. Kozben persze fizettuk mindkettot, mert nem tehetnek rola (loszart nem, ki talalta ki es ki nem valtoztatta meg az eljarasi rendet?). Amugy ez azota is igy van.

Most en is tovabb akartam husegnyilatkozni. Ja, egyebkent nem szolnak, hogy lejart a huseg, hatha olyan balfek vagy, hogy a duplas (3500 vs 7640 a minimumnal) 'listaarat' fizeted tovabb. A 3500 az csak akor ervenyes, ha a net melle van telefonod vagy TV-d. Na de ugye nalam ez ket elofizetoi szamon van (szerintuk ket neven is, de valojaban mindket szerzodest en kotottem, de az egyiknel megis mas adatok vannak a rendszerukben - vicces, nem?) Hivogatni nem akartam oket mobilrol, netrol meg ilyet nem lehet ugye. Kuldtem egy SMS-t en is a 1241-re, vissza is hivtak 2 nap utan, de a kiscsaj azt mondta, hogy hat o ilyet nem tud, mert ez szerzodes osszevonas es azt csak a _szerzodesmodositasi osztaly_ (sic! 2008ban!) tudja csinalni, ahhoz meg a 1221-et kene hivni. Annyira erdekelt, hogy a szerzodes osszevonas az vajon kulon kepesitest igenyel-e, vagy esetleg neki nem telepitettek a gepere azt az almodult (bar biztos webes rendszeruk van), de nem akartam zaklatni a kisholgyet. Viszont 20-25 percet sem szeretnek 33Ft-os percdijjal telefonalgatni. Talan majd a mutterektol az UPC-s telorol (amit a multkor levagott egy T-Kabeles idiota).

Virág elvtárs 2008.01.02. 23:15:16

Akkor UPC:
Telefon+TV+Chello. Egy év hűségnyilatkozat, cserébe megmarad a régi matávos szám (ez volt akkor az akció). Eleinte minden jól megy, csak olyan apróságok, hogy a telefon vagy működik, vagy nem... de nem baj, úgyis mindeki mobilozik. Jönnek a számlák, 3 oldalasak, rajtuk mindenféle érthetetlen tételek, jóváirások, terhelések, levonások. (Édesanyám, aki könyvelő, nem igazodott el rajtuk - de tényleg.)Befizetjük. De még ez sem baj, mert az élet szép, van internet, nézzük a tévét, néha van telefon is. Aztán eltelik másfél év... Már minden más. A számlák egyre magasabbak (igaz nem olyan sokkal, de mégis), amit nem értünk, mert a tévé és az internet fix összeg, csak a telefon nem. De ez sem veszi el a kedvünket, a számlák már 4 oldalasak, fizetünk. Aztán egyszer egy hetet késünk a befizetéssel... (Mea culpa.) Eltelik egy kis idő. Tévét bekapcsoljuk, és csak a hangyák rohangálnak a képernyőn. Innternet...? Nem müködik. A telefon süket. UPC irodába bemegyünk, kérdezünk. Azt mondják, hogy késés miatt kikapcsolták a szolgáltatást, és egyoldalúan szerződést bontottak. Ezt néhány nappal később levélben is közlik. És azt is, hogy vissza kell fizetnünk az akciós költségeket. (Emlékeztetőül: a hűség fogadalmunk fél éve lejárt, tehát már nem vagyunk hűbéresek.) Tanácstalanul állunk. Szerződést nézünk, amiben az áll, hogy a szolgáltató, ha fel kívánja bontani a szerződést, akkor arról köteles a felhasználót egy hónappal korábban, írásban értesíteni. Nincs más, jön a protekció. Akinek van annak jó. Nekünk ebben az esetben jó volt, és jó helyen. A beépített emberünk belenéz a központi adatbázisba, és ott azt látja, hogy nincs semmiféle tartozás, sőt 30 000 Ft túlfizetés van. Írunk egy szép levelet. Néhány nap eltelik, és újra van tévé, meg minden. Az ismerős közbenjárásával visszautalják a pénzt. A szerződés újra él. Ezt követően mi meg a következő napon azt jól felbontjuk, és átkéreckedünk a tékomhoz. Néhány nap és minden megoldódik, újra van internet, telefon (ami akkor is működik, ha nincs áramkimaradás) és tévé is. De mi van, ha valakinek nincs a UPC-nél ismerőse?

P.s.: Természetesen a UPC semmiféle levelet nem küldött, hogy bocs, vagy valami. (A történet nem volt ilyen zökkenő mentes, de nem akartalak untatni Titeket a részletekkel.)

Gabriella 2008.01.02. 23:33:54

Hozzánk eljött a UPC üzletkötő, előadta a "hihetetlenül kedvező ajánlat" szöveget, és mi belementünk. TV+Tel+Extreme. Kiderült, hogy az üzletkötő rosszul értelmezte az akciót. Szerencsére a szerződésre is ráírta a sokkal olcsóbb havi díjat. Hó végén aztán jött a magasabb árról szóló csekk, aztán reklamáció , majd "sajnáljuk, az üzletkötő hibázott, hajtsa be rajta a különbözetet!!!" ez kedves, nem? Bár UPC újra és újra
küldte a magasabb díjról szóló csekkeket, mi újra és újra átutaltuk az alacsonyabb díjat.
Aztán késedelmi kamat, szolgáltatás korlátozás, főbelövés...
Természetesen ez ügyben kb. minimum havi 24 órát hallgattam a 1221 vasembert, és nem kis
időt töltöttem az ügyfélszolgálaton sem.
Kíváncsi volnék mit szólnának, ha én is benyújtanám a számlát?
Minden ügyintéző széttárta a kezét és az informatikai rendszer rugalmatlanságára hivatkozott (állítólag valami izraeli szoftver). Végül próbálkoztunk fogyasztóvédelemmel, akik átirányítottak a Hírközlési felügyelethez. Ők azt mondták, a legújabb EU-s szabályok eléggé megnyírbálták a lehetőségeiket (kellett nekünk EU), de azért írjam le a problémát és majd foglalkoznak vele.
Végül a hűségidő 9. hónapjában találkoztunk a UPC talán egyetlen normális, megértő, segítőkész főnökével, egy hölggyel, aki kerülő úton ugyan, nem hivatalos formában, de segített. Ez úton is köszönjük!
Azért kíváncsi lennék, hogy ilyen esetben, amikor a befizetett összeg és a számla nem egyezik
(és utólag sincs korrekció), a UPC hogyan számol el az APEH felé? Mert ugye ma Magyarországon még egy paprikáról is pontos, precíz számlát kell adni...

Ezek után letelt a hűségidő és most cirka havi 2000Ft emeléssel próbálják kifejezni, mennyire sajnálják, illetve jutalmazzák, hogy régi ügyfelek vagyunk :(
Persze a neten mindenhol azt olvasom, hogy csökkennek az árak...
Azt hiszem szétnézünk a T-Online-nál...

wuwei 2008.01.03. 00:10:26

Ezért ajánlom, T-Com és T-Online. Abszolút megbízható mindkettő és profi. Egyikkel se volt sose problémám a hosszú évek alatt.
(az alacsony áraknak nem szabad bedőlni, ilyenkor általában valami bűzlik, legalábbis ebben az országban).

Kobaljov 2008.01.03. 00:21:01

Nálam is aktuális volt a Net meghosszabítása mert hamarosan lejár a szerződés, küldtek is róla e-mailt a cégtől a hosszabítási lehetőséggel, és csont nélkül meg is tudtam rendelni Neten kb. december közepén (nekem semmi problémám nem volt az év során vele, bár csak minimum), úgyhogy ezt a "jelenlegi netszerződéssel nem lehet rendelni" dolgot egyáltalán nem értem, elvileg sem mivel a weboldalukon is külön rész van a hosszabbításokról. Az automatikus válaszleveleket én is megkaptam, de sem 14, sem 30 nap nem volt (még) benne, lehet év végére sűrűsödtek be ennyire náluk a dolgok. Mondjuk a szerződés kiküldése már érdekesebben alakult, 11-én ment a rendelés, 12-i volt a levél aláírása és 20-án került postára a pecsét szerint amit aztán valamikor karácsony után kaptam meg, és egy kisebb hiba is volt benne, de azt sikerült viszonylag gyorsan rendezni, van egy ügyfélszolgálati chat is a weboldalukon, azon keresztül (mondjuk nem 1 percet kell várni az elején, mint ahogy írja).

egy kényszerből upc ügyfél 2008.01.03. 00:24:16

Sajna én is olyan helyen lakom, ahol nincs más. Ennyit a versenyről. Olyan ez mint a máv. Sokszor szar, nem éri meg, de nincs más. Tehát rá vagyok kényszerülve. Nálunk őszig családi tv csomag volt extreme nettel. Jött ez az akció, hogy tv,net,telefon egyben. Angol foci rajongó lévén anno épp azért rendeltünk nagyobb tv csomagot, hogy legyen sport1 és sport2. Jöttek beszerelték a konvertert persze csak egyet, a távirányítója pár nap alatt megadta magát, vmi iszonyat mód melegedett a cucc de jól van még működött azért. Namármost ugye 2007 nyarán kiderült a sport12 balfasz módon nem vette meg az angol bajnokság közvetítési jogait, az eurosport2 kábelen nem érhető el szinte sehol, így hát arra jutottam kell a fenének a konverteres bénázás meg a nagyobb csomag. Lemondtuk, elvitték a cuccot, viszont a nethez hoztak új modemet a telefon miatt. Na ennek meg a 2. telefonaljzata nem megy, de szerencsére nem halok bele mégis vicces hogy ezeknek semmilyen kütyüje nem hibátlan. És ami még iszonyat felháborító az a tv csomag összeállítási módszerük. Csakúgy eltünnek csatornák aztán vmi gagyi lesz helyette. Magyarország nyugati részén lakom és 2007-ben eljutottunk oda, olyan a csatornakiosztás, hogy nincs ORF1 és ORF2!!! Egyszercsak gondoltak egyet és megszüntették. VICC! Bezzeg csupa gagyicsatorna az van...az én álmom az, hogy 1x én választom ki melyik csatornákra fizetek elő és nem az van, hogy fizetem a számlákat és a számomra érdekes csatornáért perkálni kell még 5 gagyiért is mellette. Az ügyintézés meg kész kabaré sokszor, érdemben csak személyesen emelt hangon, hírközlési hatóság és fogyasztóvédelem szavak sűrű használatával lehet eredményt elérni, persze nem kevés idő alatt. De mit is várjunk mikor sokszor az ügyfélnek kell elmagyarázni a dolgokat mivel ők még a saját akcióikkal sincsenek tisztában és a feltételeket se helyesen értelmezik. Zárszóként a tavalyi év netes szlenges slágerét használva: a UPC ősi román cég, monnyon le! :D (mellékesen: a köztudattal ellentétben lassan már Romániában is könnyebb az élet, mint nálunk. A sokat szidott szlovákok meg 2009-2010-ben eurót fognak használni. Nekünk meg addig még visszavan 2 év Gyurcsány..

akovike 2008.01.03. 00:31:14

Nekem eddig nem volt semmi komolyabb problémám a UPC-vel. Kicsivel több, mint 4 éve fizettem elő Chello lightra, azóta már Mediumon jön a bit, de a váltáskor semmi gond nem volt (telefonos megbeszélés, postán szerződés stb.). Mondjuk személyesen nem mennék be még egyszer ügyintézni, mert az ügyfélszolgálati irodában tényleg szar órákat malmozni. Ha pedig nem vagy biztos abban, hogy kell egy szolgáltatás (a telefonra gondolok), akkor ne fizess elő rá csak mert azt mondják ingyen van. További szép napot!

aaaaa 2008.01.03. 00:40:56

De ha egyszer az akció úgy érvényes, hogy több minden egyben és a telefonnal együtt? Akkor muszáj azt is...

SanyiFeri 2008.01.03. 00:53:07

Kedves Sorstársak! Mi az UPC legelső elődjénél(mert persze a menet itt is úgy zajlott, hogy valaki megcsinálta és utána jött az Okos majd Okosabb és megvette -utólag lehet sopánkodni, hogy olcsón -)kezdtük. A kábel kiépítésétől kezdve minden egyébért több tízezret fizettünk, már nagyon régen. Utána mi mindig újra kötöttünk a soron következő szolgáltatóra/szolgáltatásra/díjcsomagra - bárhelyben maradtunk és a kábel másik vége is ugyanott volt. Nálam tapasztaltabb (most éppen UPC-s)e témában nemigen van széles e hazában. Véleményem szerint az UPC egyáltalán nem felhasználóbarát - mily furcsa ez egy szolgáltatótól! Hosszú időre visszanyúló tapasztalataim szerint, ilyenkor a legfelső vezetéssel van a baj. Tényleg, ha valakinek a homályba vésző tulajdonosi körről és a jelenleg regnáló menedzsmentről van információja tegye már közhírré! Sajnos, ráadásul nincs a lakóhelyemen (XIII. kerület Újlipótváros)versenyképes alternatíva - hála a fénykábelnek. Vagyis én is csak azt tudom javasolni, hogy aki tud keressen más szolgáltatót. Lényegileg egyetértek a beköszönő mondattal:\"Szarik az ügyfelekre a UPC!\" - kiegészítés: elérhetetlen magasból. SanyiFeri öreg kábelmotoros) Utóirat / P.S. Kedves TFec! - Az Ön rendkívül tömör (Ön kedves TFec értse műveletlennek) és segítőszándékú(Ön kedves TFec értse bunkónak)hozzászólása inspirált hozzászólásra (Ön kedves TFec keresse az értemező szótárban - vagyis:LIBRI).

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2008.01.03. 00:54:30

És a torrentet is korlátozzák a mocskok, ahelyett, hogy olyan csatornákat raknának a kábelcsomagba, hogy ne legyen torrentre utalva.

G. Lóci 2008.01.03. 01:08:45

Printscreeneket nem is tudsz elküldeni, mert az egy parancs.
A vele létrehozott kép neve screenshot.

Ha már derogál magyarul beszélni...

Egyébként tök mindegy, melyik szolgáltatózhoz mész, a két nagy (UPC, T-biszbaszok) ugyanolyan lomhán mozduló tahó geci társaság. Az UPC-nél legalább a hűségidő lejárta után válthatsz a kedvező csomagra, a T-Online-nál ezt is csak büntetődíj befizetése után.
Akciós csomagra pedig csak 3 hónap netmentes idő után, mert a vonalbérlő szolgáltató nem adHATja át a kedvezényt a régi ügyfeleinek, különben a T-Online megbünteti (a mocskos kurva anyját annak is, aki a kormányban felügyeli őket, meg a GVH-nak is, ami emiatt a rendelkezésük miatt nem büntette még őket halálra).

Virág elvtárs 2008.01.02. 23:15:16
Attól tartok, az az 1 hét késés valójában olyan 1,5 hónap lehetett. 40 nap késést engednek meg hivatalosan, de még akkor sem kapcsolják ki azonnal. Velem is előfordult már, a sok számla közt van, hogy elkeveredik egy.

galicius 2008.01.02. 21:31:56
Amerika:
Ott már közel 15 éve is 25 dollár körüli átalánydíjért kaptál 100+ csatorna tévét, körzeten belül korlátlan beszélgetéses telefont és internetet (akkoriban persze még modemest).
És sorban álltak a szolgáltatók (mert van belőlük bőven, vonalbirtokos is tízes nagyságrendeben - mint a Matáv volt - meg vonalbérlő is százasban - mint a Tele2 volt), hogy melyik kötheti be - legkésőbb 3 napon belül, de ehhez már kint kellett laknod a prérin valahol Ohióban vagy Iowában.

Raven Seldon 2008.01.03. 01:09:21

Nah valaki kivételesen nem a T-t szídja :) Amúgy gondolom azért nem köthetsz előre módosítást, mert lehet, hogy addigra változnak a szerződési feltételek (vagy a csomag összetétele, vagy nemtom...)

walakee 2008.01.03. 01:10:08

Én most küzdök a UPC-vel. 3+ éve fizetek 5290 Ft-ot 65 csatornáért, míg a most csatlakozók 4400 Ft-ot fizetnek 75 csatornáért. (A Pannon legalább fölhívta anyámat, hogy 'keziccsókolom van ám mán jobb csomag is néne, ne tessék 130 Ft-ért beszélni csúcsidőben percenként!') No mindegy, én hülyeségem, mért nem látogatom rendszeresen a UPC honlapot!!??

Sebaj, jeleztem feléjük, hogy akkor felmondanám a szerződést, mire azt mondták, hogy akkor majd ezt még megbeszéljük. Fel is hívtak két hét múlva, és megegyeztünk, hogy mivel a hűségszerződésem lejárt két éve, nincs akadálya, hogy alapcsomagra váltsak, hasonló kondíciókkal mintha új előfizető lennék.

Ma hívom is a 1221-et (20-szor, mert átmeneti túlterheltség van), hogy a honlapjukon volna egy akciós előfizetés 1 évre társkártyával havi 3400-ért, én erre szeretnék váltani. Ügyintéző hölgy tájékoztat, hogy az nekem 3900 lesz plusz 2x6000 Ft szerelési díj. De mondom, a honlapjukon 3400-ért szerepel ez, meg hát egy beltéri már telepítve van. Válasz ugyanaz, nekem ez 3400 plusz 2x6000. Láttam, hogy előbbre nem fogok jutni, úgyhogy délután küldtem mailt az ugyfelszolgalat@upc.hu címre, ahonnan jött is az automatikus válasz, hogy lehet, hogy 30 napig is eltart míg érdemben válaszolnak.

Kérdem én, ha ugyanúgy aláírom az egy évet mint egy új előfizető, és egyszer már kifizettem az egyik beltéri telepítési költségét, akkor mostan miaf@szért diszkriminálnak meg itten engemetet? 'Iz it because I iz black???' :) /Ali-G/

No sebaj, én egy nagyon kultúrált levelet írtam az ügyfélszolgálatnak, meglátjuk változtat-e valamin.

(offtopic: Mivel sokan panaszkodtak a netre, én szívesen ajánlom az Externet-et. Kis szolnoki szolgáltató, én kecskeméti vagyok, de nagyon szeretem őket. 7 éve vagyok ügyfelük, nincs hűségszerződésem, és kevesebbet fizetek mint egy új előfizető. Akármikor hívom a helpdesket - évente 1-2 alkalommal - azt érzem, hogy segíteni akarnak, nem akadékoskodni. Sosem kérdik anyám nevét, a szerződésszámot, stb, csak miben segíthetnek, esetleg mi az felhasználónevem ha szükséges a probléma megoldásához és ennyi)

kacsa! 2008.01.03. 01:28:34

Király Rák, ott a pont. UPC = 0.

kukacka 2008.01.03. 02:03:02

Először is: a többi szolgáltató sem jobb, sőt! Akkor meg mi a faxé strapálják magukat?
Ez van. Kapitalizmus. Semmi fölösleges ügyfélpopsinyalogatás.
Mellesleg megjegyzem, hogy a cég dolgozói magyarok a főnökséget is beleértve. Szóval miért lennének kevésbé bunkók/felkészületlenek, mint bármely más magyar cég dolgozói?

Poén: a reklámokon felbuzdulva megkérdeztem, mikor lesz a UPC-nél is "akkor kezdődik, amikor akarom" tévé. A válasz az volt, hogy talán 20 év múlva. Köszi, vazze.

Másodszor: a legtutibb, ami nálunk van, illetve nincs: választási lehetőség. Megkérdeztem néhány más szolgáltatót, de a telefonvonal/ADSL átállítása másik szolgáltatóra hónapokig tartana és semmivel nem lenne olcsóbb, sőt! Ráadásul a többi szolgáltatóról szinte szó szerint ugyanezeket a panaszokat hallhatod, akkor meg nem mindegy?

Az ügyintézésről pedig csak annyit, hogy én eddig kizárólag csakis személyesen tudtam bármit is elintézni, ezért már automatikusan megyek az ügyfélszolgálatra. Az ő bajuk, mert egyre többen nyomorognak abban a nem túl nagy irodában, előbb-utóbb kénytelenek lesznek egy nagyobb irodát bérelni több alkalmazottal. Telekommunikációs szolgáltatóként elég ciki, hogy nem képesek megbirkózni a kommunikáció legújabb formáival.


Egyébként tényleg übergeci módon lassítják a torrentet és van pofájuk ajánlgatni a nagyobb csomagot "profi" felhasználóknak. (Mert a UPC szerint az a profi netes felhasználó, aki filmeket töltöget le. Az 1 megás sebességet kezdőknek szánják. Csesszék meg eme remek marketinget! Beeeeeeeee!)

akár 2008.01.03. 02:48:37

egy kényszerből upc ügyfél!

Ezt írtad: "Na ennek meg a 2. telefonaljzata nem megy..."
Hány upc-s telszámod van?! Mert ha csak egy, akkor nem is fog addig működni, míg nem rendelsz 2. vonalat:)

"táj efit, nincs hiba:D"

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.01.03. 02:51:40

UPC mindig xar volt de most felülmúlták magukat!

Megjött a számla, hogy 30 napon túli tartozásom van! Ez nem is lenne meglepő... csakhogy 26 napos a szerződésem!!!! :DDD

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2008.01.03. 03:04:12

Gabriella: a listaarak nem csokkentek az UPCnel, csak a husegarak. De azok sem igazan. Tavaly a 'listaar' 7640-volt a chello minimumra es 5250 egy ev huseggel. Iden a listaar 7640, es ha legalabb ket upc szolgaltatas elofizetoje vagy, akkor 3500 az akcios ar. Ugyanakkor a tavalyi feltetelekkel nezve (csak sima netes huseg) emelkedett az ar, mert ugy 5500-ba kerul.

Kicsit tenyleg furcsanak tunik elsore, hogy a 'regi' ugyfelek tobbet fizetnek, mint az ujak, de hat hatulrol nezve ilyen az, ha az ujakat kedvezobb arral + husegnyilatkozattal csabitjak. Persze a 7600 vs 3500 az egy vicc (de az 5500/7600 is). Amugy mar az is vivmany, hogy egyaltalan lehet ujra husegnyilatkozni. 2003-2004 kurul eleg nagy anyazas volt ebbol, akkor ugyanis az volt a helyzet, hogy ha lejart a husegakcio, akkor egyszeruen fizethetted az akcioshoz kepest akkor is eleg magas 'listaarat'. Akkora verseny meg azert nincs, hogy ide-oda pattogjon az ember a szolgaltatok kozott. ADSL gyakorlatilag meg mindig csak akkor hasznalhato, ha van telefon vonalad.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.01.03. 03:10:41

tavaly az 3MB ami extrém lett 1 éves hűséggel 9900volt hűség nélkül 10990...

év végén már 1 évvel 7900 2 évvel 6900 hűség nélkül meg maradt...

végülis tényleg nem csökkent :DDD

bár én inkább fizetnék 9900es a 3mb-ért, mint 7900et a 10ért...

a különbséget gondolom mindenki érti...

kiberiáda 2008.01.03. 05:11:19

Ki mondta neked, hogy verseny van a kábeltévé piacon?

Már rég nincs, itt az UPC a MATÁV.

Én egyébként 40 perceket lógtam várakozva a telefonos ügyintézőre várva :(

Toto 2008.01.03. 06:22:15

A UPC-nél nincs gusztustalanabb,patkányabb,bunkóbb cég a galaxisban!!!!!

Diamond 2008.01.03. 07:50:18

Ha már a torrenteknél járunk, Mivel a felhasználók 1000%-a illegális tevékenységre használja, miért csodáloztok rajta, hogy lassítja? (A szoftver lopást a törvény bünteti) Kérdezzétek meg a BSA-t, hogy mitszolna hozzá? + Gondolom nem mindenki veszi meg a jogtiszta szoftvereket (Os-eket + levelező szoftokat (Ms)) Gondoljatok bele, csak, ha egyszer ugy dönt a upc, hogy többé nem ad támogatást a szoftverekhez, mert a szerződés szerint, ha elolvassátok a szolgaltatas a modemig tart... Vagy ha egy pattogo ügyfél bemegy, hogy lassu a torrent, nem magyarászkodik a cég, hanem hatósági feljelentést tesz... végül megtehetné.....

Tomika 2008.01.03. 08:58:46

Ha nem tetszik a UPC eljárása,menjél más szolgáltatóhoz,tartok tőle ott sem fogsz,jobban járni.
Nekünk kb 8 éve van UPC Kábeltévé,és 3,5 éve chellónk.
A számlázást sorrán most előszőr szurták el.
Azt is azért mert névátírás volt,igaz kicsit lassan ment de üsse kö...

Magával a szolgáltatással meg vagyok elégedve,bár az nem tetszik,hogy fogják magukat és az egyik percről a másikra ki vesznek egy csatornát(Fix Tv) és azóta is üres a helye(szeptember), illetve a bírósági határozattal sem foglalkoznak.

Dana 2008.01.03. 09:43:35

A lényeget szerintem Neked sem sikerült felfognod, kedves levélíró. A UPC egy szolgáltató, aki ad x csomagot y áron és feltételekkel, amit bárki megnézhet mit is tartalmaz, majd eldöntheti hogy kell-e neki vagy sem. És kábé ennyi. Ha nem tetszik, akkor nem veszed meg és kész. Zöldségesnél sem kezdesz görcsölni az eladónak, hogy mér ilyen meg olyan az a krumpli? Ha nem tetszik, átmész a szomszéd zöldségeshez és megveszed ott, amitől az első árus hosszú távon max tönkremegy, de amúgy meg megy tovább az élet. Ha meg nincs másik zöldséges, akkor eszel szalámiszsemlét, és senki nem fogja belédtömni a krumpliját ha nemkéred. Furcsamód senkinek nem jut eszébe a zöldséges ÁSzFjével az NHH-hoz szaladni, hogy dehát ennek az akárminek nem is ilyennek kéne lennie! Egy szolgáltatóval kötött szerződés elnemolvasása után miért olyan természetes, hogy saját hülyeségi bizonyítványát lobogtatva kürtöli szét a világnak mind, hogy mekkora lúzer volt?

A leírt történet meg mondjuk szerintem elég tipikus, mindennapos eset bármely szolgáltatónál. Bár lehet csak én fásultam már bele kicsit az ügyfélkezelésbe, de szinte nem is értem min van igazából kiakadva a blogger? (Persze csak ugyanolyan \"hülye\" mint én, hisz én is faszságokról irkálok, miközben ez senkit sem érdekel! :))
Egy dolog, hogy december közepén nem jellemző hogy új kampány lenne, max 1-2 laptopos meg hasonló mézesmadzag akció, de az előfizetési díjak január végéig tutira nem változnak, akkor jön majd a 2008-as Q1 (első negyedéves) kampány, amit kb szerintem minden ügyintézőnek tudnia illene. Az tényleg bénaság mondjuk, hogy a rendszer automatikusan kiküldi az előfizetőknek 7 meg 14 napos válaszadási időket (az aktuális átlag statisztika alapján), miközben ÁSzFben is 30 napot ígérünk, így ezzel a megfogalmazással tényleg csak magunkat szívatjuk, de ez mondjuk nem újdonság. A weboldal működése meg a háttér rendszer alapján működik, ahol ha hibásan vannak esetleg kitöltve ügyféladatok, akkor nem fog minden automata rendszerszerűen működni, de ez ott kezdődik, hogy tessen megnézni az aláírt szerződést, mert valószínűleg már akkor is el volt írva valami, amit ügyfél sem vett észre, ígyhát bocs. De ez a legkevesebb, mert szerintem VoIP-ról ingyen hívva a 1221-et kb szinte bármit el lehetne intézni, max rá kell szánni 1x egy kis időt, és lehetőleg nem csúcsidőben, amikor tényleg fél órát kell várni, mert minden nagymami ott nyomorog, hogy magyarázzuk már el mi az az internet (mellesleg a hibabejelentés pld 7/24 működik/hívható). Az meg hogy lehetne szerződést vagy hűséget kötni akkor amikor az előző még nem járt le, tényleg nem tűnik olyan nagy kérésnek, de amúgy meg nem tökmind1 már az a pár nap? Bár talán megértőbb lenne ezzel kapcsolatban, ha már 1x is látta volna a rendszer másik oldalát, hogy kell egy hűséget vagy bármi csomagmódosítást felrögzíteni benne, tutira nem lennének ilyen elvárásai, de ez meg már megint csak a szolgáltató meg az itt dolgozó ügyintézők problémája. Tény hogy kicsit összetett a rendszer, mert egyszerre kell kezelnie az összes netes/telefonos/tévés/parabolás előfizető összes csomagját, számláját, termékét, akciós kampányát, kedvezményét, mailcímét, hordozott számát, korlátozását, modemét, konverterét, beltériét, stb, stb, stb. Ezt meg azért nem annyira egyszerű, hogy egy notepadban összeütött scripttel helyettesíteni lehessen, így hiába a folyamatos fejlesztés, valóban lesznek mindig is kötöttségek, de ettől azárt még 99%-ban korrektül ketyeg.

A torrent letöltésekkel kapcsolatban meg valóban van priorizálás, más csomagokat előbb fog adni a rendszer, a P2P meg hát így járt. De tényleg miért gondolja bárki is, hogy az előfizetők 1-2%-a által a teljes sávszélesség közel 100%-át warezzal leterhelő előfizetői után a UPC örömmel kifizeti a BIX-nek a nemkis pénzeket az adatforgalomért. Lévén a bevétele nem belőlük van, hanem az összes többi, nem hardcore letöltőből, még akkor is ha a netes fórumokon a hőbörgők olyan sokaknak látszanak, igazából elenyésző számúak...

Hát ennyi

Diamond 2008.01.03. 10:36:59

Röviden: Dana Igazad van...

Gabriella 2008.01.03. 12:37:42

Ha volna itt köztünk valami jogász féle, homályosítson már fel minket, hogy lehet késedelmi kamatot felszámítani arra a szolgáltatásra, amit még meg sem kaptál teljesen?
Mert ugyebár UPC-nél hó közepéig be kell fizetni az aktuális havi díjat. Namármost, ha én kések mondjuk egy hetet, még akkor is előbb fizettem be a díjat, mint ahogy megkaptam a teljes szolgáltatást.

Ha jól emlékszem, T-matáv -nál mindíg az előző havi díjat kell az aktuális hónapban befizetni, és még ott is elnéznek pár nap késést, nem rögtön késedelmi kamat. Vagy rosszul emlékszem?

nevem 2008.01.03. 14:14:55

Walakee:

Sajnos az Externet komoly növekedésbe kezdett (én is az ő elégedett ügyfelük vagyok).

Ezért attól tartok, egy idő után csak olyan sz@r lesz, mint a T vagy a zúpécé most.

gusson 2008.01.03. 15:23:06

Gabriella: A T-Matávnál is előre fizeted az előfizetés havidíját, csak a beszélgetéseket fizeted utólag. (ezzel kapcsolatban volt egy szép többmenetes csörtém ezzel pinkszínű-akkor még piros- mamuttal, egy megszűnt szerződés kövekező havidíját akarták behajtani rajtam a jól képzett droidok. Szerencsére közöttük is van gyári hibás, azaz értelmes, aki néhány perc alatt elintézte a dolgot. No, azóta még abba az utcába sem megyek be, ahol a Tré-nyomor "szolgáltat").

Hogy a júpíszíről is írjak: én is feltettem a kérdést annak idején, hogy mikor fognak megbüntetni, amiért a kezdetektől előfizetőjük vagyok? Természetesen az üf-s droidhölgy csak nézett, nem értette :)) (ugyanakkor az előző hűségem lejárta előtt kaptam egy ajánlatot tőlük levélben, miszerint a netem legyen 5Mb az 1Mb helyett a régi díjért, ha akarom. Éltem vele. Semmi görcsölés, válaszlevél vissza, ügy elintézve. Mintha nem is Mo-n lennénk.)
A helyzet az, hogy bár mindig az ügyviteli szoftra hivatkoznak, tapasztalataim szerint 99%-ban az ügyintéző személyén múlik a dolog. Ha érti a dolgát, és tud, szeret dolgozni, akkor minden ügy intéződik, nem bonyolódik (hogy egy másik kedvenc magyar cégemet a Postát idézzem :) ). Ha nem, akkor indul a cumi.
Nekem tv-tel-net előfizetésem van, a telefon néha behal rövid időre, a net nagyon ritkán sz.rakodik, a tv meg olyan, mint bárhol másmilyen kábelesnél, a kép, hang csapnivaló, agyontömörített (egy jó csomó adás digitálisan, műholdon keresztül kerül a fejállomásokhoz). Végül is az előfizetők túlnyomó többsége nem vájtszemű, vájtfülű, a teszkós lcdn "gyönyörű" a mónikasó.
Mivel 2012-ben az EU-n belül át kell állni a digitális földi sugárzásra, akkor jelentkezik majd igazán konkurrencia a kábelszolgáltatóknak, elméletben, hiszen a "levegőből" nem három országos és néhány helyi adó lesz fogható, hanem több tucatnyi. (De már most politikai alapon osztották ki az első csomagot, mégiscsak Mo-n, azaz Abszurdisztánban élünk...) A határok közelében ez megtöbbszöröződhet. Abban a rendszerben lesz lehetőség az "azt nézek, amit akarok, és csak azért fizetek" módszerre, persze ehhez majd szolgáltató is kell.

oeruelt · http://sargahaz.blog.hu/ 2008.01.03. 15:23:16

Hahó, mindenkinek, aki kioktatott, megmondta a frankót, meg leparasztozott, pöcsözött, meg ilyesmi:

1., Nem vagyok hülye, olvassatok figyelmesebben! Nem a hűségnyilatkozat ideje alatt akartam extreme-ről mediumra váltani, hanem ANNAK LEJÁRTA UTÁN! Csupán - józan paraszti ésszel - úgy gondoltam, hogy egy szolgáltatónál ezt előre megtehetem. Sőt, ha akarom, tíz évre előre lefoglalhatom, hogy jövőre mediumot kérek, azután extremet, azután meg egy fröccsöt pogácsával, mert így működik egy SZOLGÁLTATÁS. Illetve működne.

2., Gondoltam nyilvánvaló, hogy azért maradtam mégis ennél az impotens bandánál, mert árban - sajnos - úgy néz ki, hogy náluk jövök ki a legjobban. Hiába tudom, hogy a DigiTV 15 megás le-feltöltést ad 3000 alatt, ha egyszer ott nem szolgáltat, ahol én lakom. A többi meg árban nagyjából ugyanaz, vagy kicsivel drágább. Ha mindegy lenne, mennyit költök összesen a három szolgáltatásra, mindegyikből a legfrankóbbat választanám, és ha levágni való baromként kezelnének mégis, hát azonnal váltanék, vili?

3., Zsigerből nem vagyok paraszt, de ha az ember optimistán és jószándékkal telve bejárt már pár zsákutcát, és nem tapasztalt mást, mint hogy tényszerűen szarnak a fejére, és eszükbe sem jut, hogy még csak megközelítően is normálisan szolgálják ki az ügyfeleket (most mondd, milyen cég az, amelyiknél ahelyett, hogy felvennének még pár operátort ha kell, vagy pár írástudót, vagy egy programozót, vagy nagyobbra cserélnék a szervert, ahelyett nem fogadják a hívásokat, 30(!!!) napra válaszolnak az ügyes-bajos kérdésekre, kibasszák a júzert az online rendszerből, több mint két órát várakoztatják egy megyei jogú város helyi UC irodájában), szóval akkor az ember hajlamos egy kicsit karcosabban fogalmazni. Akinek ez nem tetszik, hát azt tudom sajnálni.

oeruelt · http://sargahaz.blog.hu/ 2008.01.03. 15:52:09

Ja, és Danának külön:
Vérzik a szívem, hogy ennyi különféle problémája van a UPC-nek a szolgáltatásával, de hát ilyen az élet! Ha valaki atomerőművet visz, akkor ahhoz csinál használható programot, ha valaki kábeles szolgáltatást, akkor ahhoz. Ne hidd, hogy csak engem vágott ki a partra, mint a halat, volt alkalmunk megtárgyalni a szélfogóban két óra alatt a sorstársakkal. Halkszavú, igen kulturáltnak és intelligensnek tűnő kartársak panaszkodtak ugyanígy a rendszer bénaságára, legfeljebb ők nem ostorozzák a UPC-t blogon. Összegezve: ami nekem lejön a UPC teljes ügyfélszolgálati szisztámájából az nem az objektív körülmények szerencsétlen összejátszása, hanem a szarrágás. És ehhez már csak hab az az egyébként lehet, hogy teljesen jogszerű (merthogy szerződésben rögzített), ám gennyesen undorító eljárás, ahogy például a hűségidőn túli lemondásokat, vagy az új belépők és a meglévő előfizetők tarifái közti eltérést kezeli. (Valamit hallottam, remélem igaz, ez utóbbit talán igyekszik rendbe tenni - a szolgáltatóknál általában - a GVH. Bárcsak így lenne!)

Dana 2008.01.03. 16:54:29

Nem mondom, hogy teljes mértékben értettem a külön nekem címzett sorokat, de azt igen, hogy ha egyedi problémád van, akkor azt néha nehézkes elintézni és ettől pipa vagy. Én csak azt mondtam, hogy a cég ügyfeleinek több mint 90% évente mondjuk 1x keresi fel a céget bármilyen formában, mert amúgy elégedett a szolgáltatással, a maradék 10% viszont olyannyira leterheli az egész ügyfélszolgálatot, hogy beleőszülsz mire valahol is sorrakerülsz. Persze ez csak addig fáj, míg neked kell várni, ha már te vagy soron, akkor egy óráig fröcsög mindenki az aktuális kezelőnek, miközben az illető személy szerint nem tehet érted többet mint amennyire lehetősége/jogosultsága van, de addig is váratsz mindenki mást. Persze ez "tök normális" amúgy, épp csak nem szokás rá gondolni, mert az emberek önzőek, főleg ha elégedetlenek. (tényleg ne vegye senki sértésnek, ez nem bántás hanem tény) Engem konkrétan már nem szoktak felhúzni az ilyen elégedetlenkedők, mert semmivel sem tart tovább a munkaidőm, és a fizetésem sem függ tőle, hogy a baját megoldom-e vagy sem, az meg hogy mit gondolok/mondok róla már más tészta. Ígyhát szerintem a mindenféle NHH-s meg GVH-s meg akármilyenes vagdalkozásokkal sem érsz el semmivel sem többet max azoknál az ügyintézőknél, akik 2 napja vannak a cégnél és nem tudják ilyenkor mit kell mondani, és szaladnak a főnökükhöz, hogy jaj, jaj, jaj... De ettől még nem kapsz többet, max te hiszed azt, hogy amiatt lett elintézve az ügyed, mert fenyegetőztél. Ezt amúgy tudom nehéz elhinni, főleg annak, akinek már sokadszorra nem sikerült megoldani a problémáját, ami amúgy persze rendszeresen valóban jogos is. És bármennyire is úgy tűnhet, nem akarom én védeni a UPC vagy bármely multit, megvédik ők saját magukat az ASzFjükkel, csak pár kételyt próbáltam eloszlatni. A fentiekkel ellentétben pedig nekem speciel nem szokásom leszarni az előfizetőket sem, sőt ha úgy érzem tudok segíteni, akkor meg is teszem, még akkor is ha utána kell járnom, és olyan ügyeket intézni, ami amúgy nem az én dolgom lenne, de tudom mit kell tenni hogy meglegyen. Alapvetően ezért dolgozom ott és nem vagyok mondjuk kamionsofőr, mert szeretem azt amit csinálok. (bár ezt meg mégnehezebb lehet elhinni, mert a legtöbb átlagos ügyintéző inkább "kényszerből" dolgozik a cégnél, de azok meg nem is bírják fél évnél tovább, ami meg már megint más téma, de egy kis magyarázatot azért adhat arra, miért is nem tudja mind megoldani az összes fajta problémát). Ez alól lelkes problémamegoldós bánásmód alól meg leginkább csak a tajparasztok esnek ki, mert azért én is ember vagyok, bármennyire is úgy tűnik mintha droidok ülnének a másik oldalon, de gondolom józan ésszel azért bárkinek felfogható milyen hangnemtől lesz nagyobb esélyed a megoldásra. Még akkor is ha már sokadszor kell nekigyürkőzni, és elveszett a türelmed, és nehezen gyűröd le magadban az állatot. De ezt sem panasznak szántam, hisz tényleg csak a te érdeked, ha akarsz is valamit.

A kábeltévés csatornakiosztásra meg csak annyit tudok mondani, hogy lesz még idén (kísérleti jelleggel) már digitális adás, ahol majd csak azért fizetsz amit nézel, de tény hogy azért még soká fog tartani mire ez igazán fel fog futni, de hát nem lehet mindent egyszerre! :)

index.hu/kultur/media/dig8067/

oeruelt · http://sargahaz.blog.hu/ 2008.01.03. 17:28:51

Amit talán nem értettél: Mint ügyfelet, egyáltalán nem érdekelnek a UPC belső problémái. Sem a technikaiak, sem a személyiek. Így aztán arra sem vagyok vevő, ha valaki ezeket fejtegetve igyekszik magyarázni a cég működését. Az én oldalamról az látszik, hogy a UPC viszonylag elfogadható áron nyújt elviselhetően elavult szolgáltatást, ám ezt megfejeli egy undorítóan vadkapitalista szerződési szisztémával és egy kritikán aluli ügyfélszolgálati színvonallal. És itt kívánom hangsúlyozni: mindezt nem a hozzád hasonló beosztottak rovására írom (eszembe se jutna közületek bárkivel szemben is felemelni a hangom, vagy az asztalt verni), ez egyértelműen a cég üzletpolitikája. Húzzuk le az ügyfelet amennyire csak lehet, és adjunk érte olyan keveset, amennyit csak lehet! Persze tudom, ez a haszon maximalizálásának egyenes útja, de jelezném, az optimisták szerint lesz még jobb világ, és én abban azonnal elpártolok majd a UPC-től, amint nem vág a húsomba. Azt, hogy - előtéri tapasztalataim szerint - igen sokan gondolkoznak így, a főnökeid valószínűleg nem látják. Az ő bajuk.
Ismétlem: veled és kollégáiddal semmi bajom, és ha egy e-mailben azt írom le, hogy az ügyfelek kiszolgálása nálatok szar, azzal természetesen nem a mélt először olvasó beosztottat akarom szekálni, hanem abban bízom, hogy ezek a ledorongoló vélemények előbb-utóbb felnyitják a vezetők szemét. Ha nem, hát ragadjon össze a csipától!
A GVH szintén nem fenyegetés, egyszerű óhaj, szerintem tisztességtelen piaci magatartás az új belépőknek olyan tarifákat adni, kínálni, amelyek később nem követik az aktuális tarifaváltozásokat (és itt nem a hűségnyilatkozatról beszélek, az tiszta sor, hanem a "sima" régi ügyfelekről és a reménybeli újakról). Erről hallottam fél füllel, hogy a GVH is lépni szeretne, rászorítani a szolgáltatókat, hogy meglévő ügyfeleik díjait automatikusan igazítsák, ha ugyanazt a kategóriát később másoknak olcsóbban kínálja a cég. Szerintem ez lenne a normális, nem a mai szisztéma az.

Gabriella 2008.01.03. 18:07:30

gusson:
Nem kötözködni akarok, de most direkt megnéztem egy régi T-Matavos számlámat.

Megnevezés: Száml.időszak:
ADSL Otthon havi 06.08.01-06.08.31

Száml.kelt: Fizetési határidő:
06.08.15 06.08.30

Tehát nem kell előre fizetni!

Dana 2008.01.03. 18:31:10

Elolvastam még1x a délelőtti megjegyzésemet, és ügyfél szemszögből tényleg úgy tűnhet, mintha mentegetőznék, hogy mi miért olyan amilyen, pedig nem. Csak gondoltam leírok egysmást, hogy esetleg mi miért nem megy flottul, mert abban a tévhitben éltem, hogy ez amúgy valakit is érdekel. Természetesen az "önző" ügyfelet ez nem kell hogy érdekelje, hisz neki csak az számít hogy megkapja azt a szolgáltatást ami neki jár a pénzéért + azt ami neki SZERINTE jár a pénzéért (seggnyalás és társai), de ez utóbbi sajnos nem jár, még akkor sem ha a szája jár (illetve főleg akkor nem). Sajnos olyan világban élünk, ahol a szolgáltató szolgáltat, az előfizető meg eldöntheti, hogy ezt kéri-e vagy sem. Nem akartam még1x leírni a zöldséges példámat, de sajnos úgy tűnik nem mindenkinek volt érthető. Tudom, hogy egy csili-vili boltocskában szívesebben vásárol az ember, ahol ráadásul az 5 kiló krumpli mellé még kapsz egy ajándék karalábét meg pár kedves szót is. És ha van választási lehetőséged akkor persze inkább ide mész és nem oda ahol a sáros krumpliszsákot neked kell odacipelned az eladóhoz, hogy legyen szíves eladni neked. Furcsa mód mégis inkább az utóbbi jellemző a piacon, mert ettől még a krumpli az krumpli marad és úgyis megveszed ha tényleg szükséged van rá. A multik pedig abból élnek, hogy eladnak egy országnak valamit, amit az megvesz, és ha nem lenne milliós előfizetői létszám, aki vevő is erre, akkor csődbemenne. És hiába hőböröx hogy miért van monopolhelyzetben, a válaszom sajnos igen egyszerű: azért mert olyan jól csinálja azt amit, hogy idáig jutott. Ha te lennél a multi, akkor te is így csinálnád. Úgyhogy ne a multit szidd amiért nincs konkurencia, hanem magadat, amiért nem csinálsz olyan sikeres vállalkozást, amivel konkurálhatnál. Amúgy meg 95%-ban tényleg jó a szolgáltatás, feltéve hogy ez alatt azt értük ami a szerződésben van. Mert az ügyfelek ezen felül a csili-vili mosolygós segnyalást is beleértik pár droidtól, amikor valami tényleg nem 100as. Mert sokak szerint ha az ember téved, az emberi dolog, de ha a szolgáltató (vagy bárki más) nem azt adja amit te megálmodtál, az már szerződésszegés és szentségtörés, miközben általában nem is vagy pontosan tisztában a szerződéssel.

Senki nem halna bele, hogy ha egy hétig nem járna autóval, de ha mindenki ezt tenné, csődbe mennének a benzinkutak. Ha nem a hipemarketbe menne vásárolni, hanem a sarki mini ABC-be, abba a Tesco belerokkanna. Ha könyvet olvasna, és nem újságot, vagy nem tévét meg rádiót nézne/hallgatna, akkor a médiák igencsak gondban lennének. És mindezt elég lenne csak 1 hétig, hogy országos káosz legyen. De ilyentől nem kell félnie senkinek sem, mert az emberek nem tesznek ilyet, mert kiszámíthatóan szükségük van a "luxusra", amiből a multik nagyon is jól megélnek. Belőled, belőlünk, a tervezhető "szükségleteinkből", mert tudják mit adhatnak el neked, amit úgyis megveszel. És beperelheted a dohányipart, amiért rákot okoznak, de amúgy meg miért kell megvenni a cigijüket? Mert értem én hogy a UPC is költhetne 10x annyit a szolgáltatásra, hogy azt az 5% kiesést is kijavítsa, miközben neked nem kellene ezért többet fizetned, sőt igazából ingyen lenne minden, épp csak nem tudom miért tenné? És ezt felfoghatod úgy is hogy leszerja az előfizetőt, de én inkább úgy fogalmaznék, hogy leszarja annak az 1%-nak az extra seggnyalós igényét, amit a szerződésben vállaltakon felül még szeretnének azok megkapni. Erre persze tudom azt mondod, hogy szerinted az nem 1%, mert mindenki szeretne inkább csili-vili boltban ajándékkrumplit, de a statisztika sajnos ellened szól, hisz te is megveszed a benzint a cigit a tévét meg a mindent, max közben bilibe lóg a kezed és nagy az arcod. Mert amint nem vennéd meg, vagy bárhol is csökkenne a multi bevétele, azonnal tudná mit változtasson, hogy betömje a szádat egy újabb maszlaggal. Mert ha nem így lenne, csődbe ment volna már rég. Ezt hívják kapitalizmusnak és demokráciának és jóléti társadalomnak és monopol diktatúrának, meg mindennek, attól függően hogy kinek a szemszögéből nézed.

Ha pedig bárkit is megbántottam a soraimmal, akkor bocs, nem volt szándékos, de valószínűleg pont neki szolt. Aki ugyanis kicsit is gondolkodik, annak most nem mondtam semmi újat, a többiek meg pont azért sértődnek meg, mert elfelejtettek gondolkodni és álomvilágban élnek. A dolgok ugyanis nem attól fognak megváltozni, hogy hőböröx, hanem hogy ha teszel értük vagy ellenük. Amíg megveszel valamit, addig ne kritizáld, ha meg nem tetszik, akkor ne vedd meg, hanem csinálj jobbat. Már csak azért is, mert akkor azt a jobbat más is szívesebben veszi meg tőled, és belőled is lehet egy nagy bóvligyártó multi! :)

oeruelt · http://sargahaz.blog.hu/ 2008.01.03. 19:30:55

Nos, kettőnk polémiáját részemről lezárom, látom, teljesen más cipőben járunk. Ha szerinted "extra seggnyalós igény" az, hogy egy - többek közt internettben és telefonban is érdekelt - szolgáltatót az ügyfelek neten és telefonon el tudjanak érni, valamint, hogy egy százezres város irodáján ne kelljen csaknem minenkor két óránál is többet tipródni bárminek az elintézéséhez is, nos, akkor úgy van, ahogy mondod, a UPC azt adja, ami elvárható.
Egyvalamiben viszont biztosan tévedsz! Még közel sincs nálunk ún. "jóléti társadalom"! Ha az lenne, gyanítom, a UPC irodája egy százezres városban kongana az ürességtől...

Dana 2008.01.03. 21:24:14

Nos én pedig általánosságban írtam a multikról és a hőbörgés meg a pozitívabb hozzáállás közti különbségről. Nem állítottam, hogy konkrétan a UPC ügyfélszolgálatának működése "extra seggnyalós" igénynek számítana, bár a szolgáltatás alapvetően a tévé/net/telefonról szól, nem arról hogy bármikor lelkisegély szolgálatot nyújtanak a problémáid meghallgatásra. Ha minden ügyfél (illetve azon pár %, aki ténylegesen leterheli az ügyfélszolgálatot) csak arra használná, hogy bejelentse a hibáját vagy megrendeljen egy szolgáltatást, nem kellene senkinek értelmetlen mértékben várakozni. A gond csak hogy értelmetlenül sok idő megy el hőbörgések lekezelésével, aminek szerintem nem az lenne a megoldása, hogy UPC 10× annyi kapacitást áldoz rá, hanem hogy ezen ügyfelek kicsit gondolkodásra is használnák a fejükben rekedt szürke pépet és rájönnének arra hogy nem a hörgésüktől lesz bármi is megoldva.
Nem védem a UPC-t, egyetértek abban hogy jelenleg lehetne több ember, aki ellátja az ügyfélszolgálat munkáját, de úgy tűnik hogy erre a cégnek (a vezetőség szerint) nincs nagyon szüksége. Mert ugyan amiatt a pár ügyfél miatt várakozik a többi is, még így sem elégedetlenek annyira hogy a céget rákényszerítsék a változtatásra. Hogy egészen pontos legyek nyáron például a vezetés leépítette az ügyfélszolgálatok jelentős hányadát (mind telefonost, mind személyest), mert szerintük fölösleges volt annyi ember a munka elvégzésére. Jelenleg a téli szezonban magasabb a várószám, de annyira azért mégsem hogy drasztikus változtatásokat eszközöljön miatta a cég. De a lényeg hogy megteheti, mert így is megéri.
A jóléti társadalmat pedig arra értettem, hogy annyira jól él itt mindenki hogy az élete igen jelentős részét képes ilyen baromságokkal eltölteni mint a hőbörgés meg tüntetés meg sztrájkolás meg politizálás meg minden más olyan melléktevékenység, aminek amúgy ilyen formában szinte semmi értelme...

mittom' 2008.01.04. 07:52:18

Dana!

Teljesen jól látod a dolgokat, grat! De szerintem a médiák szó helyett inkább média szó a helyesebb, ugyanis a média(rádió, tv, stb.) már eleve többes szám:) Szerintem...

mittom' 2008.01.04. 10:16:08

oeruelt:
kérlek, figyelmesen olvasd el ezt cikket:

logout.hu/iras/az_ugyfelszolgalatos_elete.html


lehet belőle tanulni:) tapasztalatból mondom, amit ír a srác írt, szinte teljesen igaz általánosságban

oeruelt · http://sargahaz.blog.hu/ 2008.01.04. 15:06:20

mittom', most erre mit mondjak? Ismételjem el még egyzser, hogy nem helpdeskes problémám volt, nem a gépet nem tudom be/kikapcsolni, hanem SZOLGÁLTATÁST MEGRENDELNI/módosítani akartam? Pénzt otthagyni ennél az arra érdemtelen cégnél? Ahogy az irodán tipródók 90%-a. Nem az ügyfélszolgálatosokkal van bajom, hanem a használhatatlan online és telefonos rendszerrel, a kétórásvárakozással, a UPC érdektelenségével és szarrágásával. Mert érdektelenek és szarrágók, mindegy mi okból, én csak ezt akartam rögzíteni.

gusson 2008.01.08. 16:43:46

Gabriella:
elhiszem, te meg azt hidd el, hogy a matávnál a telefon előfizetési díjat előre kellett fizetni, a beszélgetést utólag.


Dana:
"10% viszont olyannyira leterheli az egész ügyfélszolgálatot, hogy beleőszülsz mire valahol is sorrakerülsz."
Ezt el is hiszed, vagy munkaköri kötelességed ilyenekt írni?
Szted az extra kívánság, hogy egy üfszolgálaton befizethessem a számlám, hamár arra felé járok, két óra várakozás nélkül (A 10 munkaállomásból csak 4 üzemel csúcsidőben, ez helyénvaló?)? Esetleg az, hogy az ott dolgozó tisztában legyen az általa képviselt cég ÁSzF-jével?
A telefonos üfsz-on hosszú percekig kell hallgatni a betanult monológokat, miközben tudom, hogy fingja sincs a feltett kérdésről, de az írástudóhoz csak nagy nehezen jutok be (internetes helpdesk), aki első körben (tisztelet a kivételnek) alapból hülyének néz?

Az pedig tény, hogy az UPC webes felülete nem a leg felhasználóbarátabb. Ennél azért a "szomszédék Pistikéje" a számetch szakkörön jobbat hegeszt egy ötösért, lássuk be.

Mindezeket csak a tények kedvéért írtam le, mert nekem nagyjából jól működnek a dolgok, de pl. a kollegám már sokat szív, pedig ő is ugyanolyan előfizető, mint én.

hackpaint 2008.09.28. 20:42:04

Na, sepergessünk kicsit közelebb is, kollégák! Örültem én nagyon, mikor a MP (Magyar Posta) adott nekem telefonvonalat. A fejlődésem árát már a MTK (Magyar Tele KOM) fzettette meg, mikor még egy( két? három?) cégen át és keresztül még internetet is adott. Korlátlan Hozzáférés, 100 Mb/s (jelentsen ez akármit is).Nem is volt semmi bajom, csak múló idegroham és vitustánc, mikor vagy 500 Ft/db-os,fényes szórólapot küld nekem a MM (Marketing Menedzser), hogyaszongya: "Együtt! Veled!" TV-t, Netet, Rádiót, telefont, pizzát, mindent akar nekem adni fillérekért! Csábító- lenne, HA! Ha nem közölték volna velem tavaly, hogy sajna, lakókörzetemben szűk a kapacitás, és pénzhiány miatt nem is lesz az egyhamar növelve (A szórólapokból talán pár méter rézdrótot lehetett vón... de ez hülyeség). Mostanság meg reggeli előtt megpróbálok ehy képet letölteni és láss csodát, ebéd után már meg is nézhetem a 4.7 Mb/s lassúságú ezerszeresen toldott-drótozott-megosztott hálózaton. Mikor visszaküldtem a mellékelt adatlapot, melyen olyan témábavágó kérdések voltak, hogy mennyi a jövedelmem, és mikor óhajtok kocsit, mosógépet cserélni,a rézdrótos ötletemért kaptam egy fizetési felszólítást. A gép most is lassú, mint a tetű...

hackpaint 2008.09.28. 20:45:12

Az elgépelésekért elnézést, de két adásszünet közöt örültem, hogy elmegy a levél.