HTML

Sárga Ház

Senki sem százas egészen. Unalmas is lenne.

Címkék

4 es metró (1) állva pisilés (1) amerika (1) árvíz (1) asztrológia (3) átverés (5) autó (1) baleset (1) bank (1) bankautomata (2) bazmeg (1) best of (4) beszólás (1) bicaj (1) bizarr (1) biztonság (1) bkv (7) botrány (7) bsa (1) bulvár (6) bűn (49) bunkóság (3) bürokrácia (5) celeb (6) cigi (1) civilek (1) demagógia (1) dózsa (1) drog (5) duracell (1) egészség (8) egyház (2) éhínség (1) einstein (1) ékes ilona (1) elektronikus számla (1) élet (1) életmód (4) elsősegély (1) emberállat (8) emberi jogok (24) emberrablás (1) én (26) epilepszia (1) értelem (1) ezotéria (2) ezo tv (1) fair play (1) fakivágás (1) falfirka (1) fika (2) film (3) film (1) fogyás (1) fogyasztás (14) fogyatékosok (2) földönkívüli (1) fradi (1) furcsa (1) gazdaság (2) genetika (1) genyaság (1) giccs (2) graffiti (1) gvh (1) gyerek (3) gyógyítás (7) győr (1) haiku (1) hervis (1) hízás (1) hollywoodoo (1) hülyearab (1) hülyemagyar (52) hülyeszerb (1) humor (30) idő (1) internet (1) írás (25) isten (3) istván a király (1) jog (21) jótékonyság (2) kaja (1) kampány (1) kémrepülő (1) kereskedelem (2) kína (2) kisbéka (7) kiszel (1) kiszel tünde (1) környezetrombolás (6) közlekedés (2) kreativitás (1) kritika (1) kultúra (5) maggi (1) magyar gárda (4) május1 (1) március 15 (1) máv (2) mázli (1) média (29) megmondás (9) megmondas (35) melegek (6) mese (4) móri bankrablás (1) multi (1) mutyi (1) művészet (1) napi betevő (50) nemi identitás (3) net (1) nyelv (10) okosmagyar (3) ombudsman (1) óriásplakát (1) őrültség (1) otp (1) pákó (1) pákozd (1) parapszichológia (3) pet/ct (1) pia (1) piac (1) pilótajáték (1) pofátlanság (6) politika (52) prosztata (1) provident (2) rablás (2) rasszizmus (1) reklám (20) relativitás (1) rendőrség (17) robbanás (1) roma (3) rtl (5) sárkány (1) scifi (4) sólyom (1) sör (2) sport (1) stohl (1) szalakóta (1) szarrágás (2) székesfehérvár (3) szélsőség (1) szenzáció (1) szex (1) szolgáltatás (15) szórakozás (2) sztár (1) szudán (1) takarékszövetkezet (1) társadalmi célú reklám (3) társadalom (60) teremtes (1) tesco (1) thm (1) tibet (2) törvény (1) transzplantáció (1) tudomány (7) tv2 (2) ünnep (2) upc (1) vallás (3) varjú (1) vasút (1) verebes (1) xenofóbia (1) zászlóégetés (1) zene (3) zsidó (1) zuschlag (1) Címkefelhő

Friss topikok

Linkblog

A nagy ígéretverseny

2007.11.13. 20:34 :: oeruelt

Tetszik vagy sem, tudomásul kell venni, amikor belépünk egy szuper- vagy hipermarket falai közé, jobbára már csak reklámok által meggyúrt elménk tudatalatti erői irányítják lépteinket. No jó, az ár is erősen motivál, de ugyan miért is vívnák a márkák öldöklő háborújukat a tévéképernyőkön és az óriásplakátokon, ha nem a győzelem és a profit reményében?

- Kedves nézőink, üdvözlöm önöket innen, a Művészetek Palotája előcsarnokából, ahol arra várunk, hogy megszülessen a fesztiválzsűri döntése, melyik spot szerezte meg a "Legtöbbet ígérő reklám" díját, az Arany Mézesmadzagot! Még csak két éve annak, hogy a kevéssé életszerű törvényeket a realitásokhoz igazítva felszabadították a reklámkészítőket az addigi béklyók alól, hadd ígérjenek szabadon, amit csak akarnak (hiszen amúgy is azt tették), és emelték inkább ötszörösére a megtévesztő reklám büntetési tételeit, a hatás máris megmutatkozik! Már a vetítések során kiderült, hogy az idei mezőny igen erős, a reklámok sokkal többet és sokkal határozottabban ígértek a nézőknek - illetve a vásárlóknak -, mint eddig bármikor, és a Fogyasztóvédelem kasszájába is a korábbiak sokszorosa folyt be. Amit aztán persze, felvilágosító kampányokra fordíthatnak! De hopp, éppen itt jön a szakma egyik doayenje, azt hiszem, ő mutatott meg elsőként erotikus női fület a hazai reklámfilmek történetében, halljuk hát, neki melyik alkotás tetszett a legjobban?

- Nos kérem, én a meggyőző, ugyanakkor kreatív reklám híve vagyok, ezért nagyon jónak tartom a Holvoltfolt reklámját! Unalomig ismert már az az eljárás, amikor mindenféle koszos holmikat merítenek mosószeres vízbe, majd patyolat tisztán húzzák ki belőle, de nekik volt merszük szakítani a sablonnal! Ahogy az üres akváriumba beleöntik először a fáradt olajat, majd a friss csirkevért, aztán beledobják a krosszmotort, a leégett fűnyírót, utánuk öntik a fél liter presszókávét, a vödörnyi gulyás- és Újházy tyúkhúslevest, végül a kávéskanálnyi Holvoltfoltot, az annyira dinamikus! Aztán, amikor minden faxni nélkül kirántanak az átlátszatlan szmötyiből egy hófehér Hugo Boss öltönyt frissen vasalva, az valami frenetikus! Szerintem ennél többet nem lehet ígérni a háziasszonyoknak!

- No, azért az se semmi - veti közbe lelkesen egy izgatott néző -, amikor az a szuszogó, löttyedt, kövér, kopasz pasi hanyatt dől a Muszklimókus haspadon, és mire felül, már tök úgy néz ki, mint a Van Damme! És pénzvisszafizetési garanciával! Én hallottam, hogy több női személy is sikkantott a nézőtéren, és csak úgy surrogtak a tollak, ahogy az üzlet címét írták!

- Nekem az új Transoral fogkefe ragadta meg a fantáziámat - kocogtatja meg valaki a vállam. - Hogy miket ki nem találnak! Úgy van meghajlítva a nyele, hogy ha akarja az ember, akkor nemcsak a fogát tudja lesikálni vele, meg nemcsak a nyelv pórusaiba hatol be nagyon mélyen baktériumokat ölni, hanem egy kis mozdulat csak, és az orromon is ki tudom dugni! Mert annak a tisztasága is fontos, azt mondja a hang! Persze, ehhez kell a GeneralDay-WhiteDentNoseCare fog- és orrkrém is, ami hetvenkét órán keresztül védi ezerrel a fogzománcot és az orrszőrzetet is selymesen csillogóvá teszi! De hallottam, dolgoznak már a belsőfülkefén is…

- Mennyire hisznek még a nézők a reklámoknak? Kérdezzük meg erről dr. Surál Hanna reklámpszichológust, egyben mintaszerű háziasszonyt, aki mindig jó, ha kéznél van!

- Nos, a legtöbben fenntartásokkal fogadják a hirdetésekben elhangzottakat, ezért is jó, ha azokat valamilyen hitelesítő testülettel, személyiséggel támasztatjuk alá. Nagyon jó például az is, ha egy mosóport mondjuk egy olyan médiasztár promotál, akit eddig el sem tudtunk képzelni teregetés közben, esetleg egy vicces sztárszakács, de nekem az tetszett a legjobban, amikor az egyik gombaölő sprét a Nem Izzadós Lábú Nobel-díjas Kémikusok Svájci Főlaboratóriuma ajánlotta, az nagyon meggyőző volt!

- Köszönjük kedves Hanna, de lám, már itt lelkendezik mellettem egy másik fesztiválnéző, hallgassuk, neki mi a véleménye a reklámokról?

- Én kérem a reklámnak köszönhetem azt, hogy egy csomó utánjárást megtakarítottam, amikor a gyerekem született! Nem jártam én akkor gyógyszertárba, drogériába meg ilyen flancos helyekre, vettem a hirdetés hatására egy százhetvenöt literes ballont a legújabb mosogatószerből, aztán azt használtam a kicsinél fültisztításra, samponnak, popsilemosónak, később is kapott egy-egy evőkanállal ha csikart a pocija, vagy köhögött. Aztán már ő szedte magától, hogy a vizsgaidőszakban élénk maradjon, most éppen a fejbőrét keni vele mert enyhén hullik a haja. De nagyon gyorsan fogy, ugyanis a nagyapja közben potencianövelőnek kortyolgatja! Én mondom, jobb mint a Gyárcsuk jógi energiás vize, pedig az se kutya!

- Mindez persze a kedves nézők, azaz az érdeklődő laikusok és néhány szakmabeli szerény véleménye, és nem biztos, hogy vissza tudja adni a verseny hihetetlenül szoros voltát, azt, hogy milyen pokolian nehéz helyzetben is volt a zsűri, amikor döntést kellett hoznia, de lám, igen, most jelent meg a fényreklám táblán a végső sorrend! Eszerint a harmadik helyen az ÁcomBá-com társaság kampánya végzett, ha emlékeznek rá, ők ajánlanak nulla forintért parabolaantennának vagy terepjárónak is átalakítható mobiltelefont 24 órás, percdíj nélküli tarifacsomaggal, öt kiló Pilóta keksszel és térhatású Richard Gere vagy Naomi Campbell poszterrel! Második lett a MárTon kézápoló kenőcs, ami ígérete szerint nemcsak a bőrét tartja karban, hanem még hegedülni is tud majd tőle, ezért minden tíz beküldött kupak után kisorsolnak egy valódi Stradivárit, az első pedig, igen, az első az idén is egy mosópor lett! Győzött az Einstein, amelyik annyira intelligens, hogy molekulái a dobon belül külön, kézzel mossák a férfigatyák beszáradt, barnás csíkjait és a velük együtt behajított selyem kimonók kényes színeit is megőrzik, sőt, a gyerek ingébe fészkelve magukat, vezetik a kezét az emelt szintű érettségin!

Köszönjük, hogy velünk voltak, itt és most, csak velünk! Viszont látásra az üzletek polcai előtt!

Szólj hozzá!

Címkék: reklám én humor szolgáltatás írás

A bejegyzés trackback címe:

https://sargahaz.blog.hu/api/trackback/id/tr5228220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.