No jó, tudom, ha a kereskedelmi adatok igazolják a létjogosultságát, a reklámnak igenis le kell mennie kutyába, mert a profit diktál, de hogy a Maggi "Cirke, zackó, omlósz" spotját mi a rák hívta életre, meg nem tudom fejteni!
Az, hogy nekem példának okáért csuklást, kettős látást és hányingert okoz a pösze kisfiú "édes, cuki, zabálnivaló" produkciója, nem oszt és nem szoroz, hiszen pasi vagyok, hót ritkán vásárolok Maggit, na bumm, ezután nagy ívben kerülöm el a fokhagymás csodát. No de milyen járulékos hasznot reméltek a megrendelők/alkotók a pösze motívumtól? Hogy a beszédhibás gyermekek szülei ezentúl még közelebb érzik magukhoz a brandet? Vagy, hogy ez a hihetetlenül elcsépelt, eccerű, gej nüánsz majd beszédtéma lesz a női fórumokon, netán azért vesznek és esznek majd a várandós kismamák Maggi fokhagymást, hogy nekik is ilyen tündérien selypítő "kici fiuk" lehessen? Rejtély...
Anno a Wick cukorka reklámját, amiben egy nem egészen IQ-harcosnak kinéző focikapus mondta ki a szlogent (amiben - úgy - még humor is volt) - "...és az orrodat is tisztíccsa!" -, betiltotta a magyar nyelv szépségén és tisztaságán őrködő fensőség. Tudom persze, a két dolog nem egészen ugyanaz, de üssetek meg, köpjetek le, nekem noszalgiám van!
Reklám, kicit pöce...
2009.04.19. 15:14 :: oeruelt
Szólj hozzá!
Címkék: reklám nyelv maggi
A bejegyzés trackback címe:
https://sargahaz.blog.hu/api/trackback/id/tr751074349
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.