HTML

Sárga Ház

Senki sem százas egészen. Unalmas is lenne.

Címkék

4 es metró (1) állva pisilés (1) amerika (1) árvíz (1) asztrológia (3) átverés (5) autó (1) baleset (1) bank (1) bankautomata (2) bazmeg (1) best of (4) beszólás (1) bicaj (1) bizarr (1) biztonság (1) bkv (7) botrány (7) bsa (1) bulvár (6) bűn (49) bunkóság (3) bürokrácia (5) celeb (6) cigi (1) civilek (1) demagógia (1) dózsa (1) drog (5) duracell (1) egészség (8) egyház (2) éhínség (1) einstein (1) elektronikus számla (1) élet (1) életmód (4) elsősegély (1) emberállat (8) emberi jogok (23) emberrablás (1) én (26) epilepszia (1) értelem (1) ezotéria (2) ezo tv (1) fair play (1) fakivágás (1) falfirka (1) fika (2) film (3) film (1) fogyás (1) fogyasztás (14) fogyatékosok (2) földönkívüli (1) fradi (1) furcsa (1) gazdaság (2) genetika (1) genyaság (1) giccs (2) graffiti (1) gvh (1) gyerek (3) gyógyítás (7) győr (1) haiku (1) hervis (1) hízás (1) hollywoodoo (1) hülyearab (1) hülyemagyar (51) hülyeszerb (1) humor (30) idő (1) internet (1) írás (25) isten (3) istván a király (1) jog (21) jótékonyság (2) kaja (1) kampány (1) kémrepülő (1) kereskedelem (2) kína (2) kisbéka (7) kiszel (1) kiszel tünde (1) környezetrombolás (6) közlekedés (2) kreativitás (1) kritika (1) kultúra (5) maggi (1) magyar gárda (4) május1 (1) március 15 (1) máv (2) mázli (1) média (29) megmondás (9) megmondas (35) melegek (5) mese (4) móri bankrablás (1) multi (1) mutyi (1) művészet (1) napi betevő (50) nemi identitás (3) net (1) nyelv (10) okosmagyar (3) ombudsman (1) óriásplakát (1) őrültség (1) otp (1) pákó (1) pákozd (1) parapszichológia (3) pet/ct (1) pia (1) piac (1) pilótajáték (1) pofátlanság (6) politika (51) prosztata (1) provident (2) rablás (2) rasszizmus (1) reklám (20) relativitás (1) rendőrség (17) robbanás (1) roma (3) rtl (5) sárkány (1) scifi (4) sólyom (1) sör (2) sport (1) stohl (1) szalakóta (1) szarrágás (2) székesfehérvár (3) szélsőség (1) szenzáció (1) szex (1) szolgáltatás (15) szórakozás (2) sztár (1) szudán (1) takarékszövetkezet (1) társadalmi célú reklám (3) társadalom (60) teremtes (1) tesco (1) thm (1) tibet (2) törvény (1) transzplantáció (1) tudomány (7) tv2 (2) ünnep (2) upc (1) vallás (3) varjú (1) vasút (1) verebes (1) xenofóbia (1) zászlóégetés (1) zene (3) zsidó (1) zuschlag (1) Címkefelhő

Friss topikok

Linkblog

Kecskeszar a deszkán

2009.03.12. 08:26 :: oeruelt

Elektronikus számlám meg webkártyám is van az OTP-nél, és most - kivételesen - oda jutottam, hogy a tavaly nyári befizetéseim között keresgettem volna, de hát nem lehet. Legfeljebb 92 napnyira tudok a SAJÁT számlám adatai közt visszamenni az időben, és egyszerre csak 30 nap forgalmát tudom lekérdezni (igaz, azután a másik, majd a harmadik harmincét is). Írtam hát egy e-mailt nekik, és elkezdtünk eszmét cserélni:

Tisztelt Bank!
Elektronikus számlám és webkártyám van, dolgaimat ha lehet, ezeken intézem. Időnként régebbi műveleteket is lekérdezek, és a három hónapos időhatár vagy az egy hónapos intervallum általában nem zavar. De most pl. cca egy évre mentem volna vissza, utánanézni valaminek. Kérdésem: milyen elvi vagy technikai akadálya van annak, hogy az ügyfelek tetszőleges messzeségben bolyonghassanak a SAJÁT számlaműveleteik közt, ha már úgyis hozzáférnek az adatbázishoz? Nekem ez a 92 nap és egy hónap teljesen értelmetlennek és indokolatlannak tűnik. Miért jó Önöknek az, ha nekem be kell mennem a pénzintézetbe, és ott - elfoglalva még egy helyet a sorban - az ügyintézőjük idejét is rabolva tudakolom meg a régebbi műveleteket?
Kiváncsian várom válaszukat!

Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönettel vettük bankunkhoz küldött levelét
Ügyfeleink döntő többsége napi szinten 3 hónapnál régebbi lekérdezést nem kíván végrehajtani, ezért szolgáltatásunkat is ennek megfelelően alakítottuk ki.
Az adatátviteli hálózatok eltérő kapacitása miatt, a minél gyorsabb ügyfélkiszolgálás érdekében került megállapításra az egy hónapos időintervallum. Ennél hosszabb intervallum megadása a lekérdezés idejét jelentősen megnövelné.
Az elmúlt negyedévet megelőző időszak adatait a havi egyenlegértesítők tartalmazzák, illetve kérésére a számlavezető bankfiókja tud pótkivonatot készíteni. Ezeket az adatokat elektronikus formában nem áll módunkban megküldeni. Amennyiben Ön a számlájához kapcsolódóan rendelkezik az OTPdirekt Telefonos ügyintéző szolgáltatás szerződéssel, úgy (...kihagyva) után érheti el.
Az OTP Bank NyRt. szolgáltatásaival a továbbiakban is állunk az Ön szíves rendelkezésére.

Tisztelt OTP!
Köszönöm válaszát, de kérdésemet csak részben válaszolta meg. Tulajdonképpen nem is az egy hónapos intervallum a gondom, hanem inkább a három hónapos korlát.
Nyilvánvalónak tűnik, hogy amikor lekérdezek, egy olyan adatbázisból kapok információt, amelyben az összes régebbi pénzforgalmam is szerepel, hisz nem tűnik ésszerűnek, hogy az OTP az ügyfelek kiszolgálására egy külön, három hónapos, naponta frissítendő adatbázist is létrehozzon. Ha tehát ez a kiterjedtebb adatbázis létezik, akkor - számomra - meglehetősen önkényes, sőt értelmetlen korlátozásnak tűnik a három hónapos időkorlát. Sőt, úgy vélem, hogy ez senkinek az érdekeit nem szolgálja.
A havi értesítő jó dolog, de kevés ember fűzögeti őket, és az elektronikus számlának éppen ez a viszonylag szabad keresgélés lenne az egyik előnye.
Nos, mi indokolja a 92 napos korlátozást?

Tisztelt Ügyfelünk!
Az internetes szolgáltatásban lekérdezhető számlatörténet időintervalluma központilag, az ebben illetékes szakterületünk által került kialakításra. Ezeket a beállításokat ügyfélszolgálatunknak nem áll módjában felülbírálni.
Jelen észrevételét továbbítjuk illetékes szakterületünk részére hiszen az Ön véleménye is fontos visszajelzés a fejlesztéseket végző munkatársaink számára ahhoz, hogy a valós igényeknek megfelelő szolgáltatással állhassunk Ügyfeleink rendelkezésére.
Célunk, hogy Ön a jövőben is elégedetten vegye igénybe bankunk szolgáltatásait.
Az OTP Bank Nyrt. szolgáltatásaival  a továbbiakban is állunk az Ön szíves rendelkezésére.

Tisztelt OTP!
Köszönöm válaszát, melyben a "lekérdezhető számlatörténet időintervalluma központilag, az ebben illetékes szakterületünk által került kialakításra" szakasz engem kísértetiesen emlékeztetett a "csak" megfogalmazásra. Ugyanis alapvetően nem az volt a kérdésem, hogy KI döntött a szolgáltatás ezen korlátozásáról, hanem az, hogy MILYEN SZEMPONTOK ALAPJÁN.
Kérem tehát, hogy véleményem továbbításán túl kérje meg "illetékes szakterületük" kompetens munkatársát, hogy ha egy módja van rá, elégítse ki kíváncsiságomat.

Tisztelt Ügyfelünk! (még mindig az ügyfélszolgálattól)
A korábbi levelünkben leírtakat továbbra is fenntartjuk.
Ügyfeleink döntő többsége napi szinten 3 hónapnál régebbi lekérdezést nem kíván végrehajtani, valamint az adatátviteli hálózatok eltérő kapacitása miatt szolgáltatásunkat ezek figyelembe vételével alakítottuk ki.

...Vagyis hát, ne pattogjak már, mint kecskeszar a deszkán, ha egyszer ezt ők így találták ki, meg a túlnyomó többségnek ez így jó is, mit okoskodok? Nem is beszélve az adatátviteli hálózatok eltérő kapacitásáról! Nehogy már a nyúl vigye a vadászpuskát, és az ügyfél észrevételét, kívánságát meg kelljen vizsgálni, meg kelljen fontolni, amikor van valami, ami eddig is elgurult már!
Ha nem lennék ilyen átkozottul lusta, meg nem útálnám úgy a pénzügyekkel való szarakodást általában, holnap bemennék az OTP-hez elbúcsúzni. De lehet, hogy a jövő hétre megjön a kedvem.

1 komment

Címkék: szolgáltatás otp elektronikus számla

A bejegyzés trackback címe:

http://sargahaz.blog.hu/api/trackback/id/tr34997220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Saftics György 2014.05.25. 03:47:43

Ugyanez a problémám nekem is, szóról szóra.
Ilyen semmit mondó válaszokat csak egy pökhendi, az ügyfeleivel mit sem törődő cég adhat. Van képük az érdekeinkre hivatkozni, mikor korlátozó és gyatra programjukat bíráljuk, ahelyett hogy nyomban hozzálátnának korszerűsítéséhez, vagy közölnék, hogy milyen biztonsági óvintézkedés indokolja agyament eljárásukat.